1/09/2015 06:38:00 AM

( 498 ) CZŁOWIEKI

 
gdy wszystko jest ok
Choć zasypiam prawie na stojąco to mam wrażenie, że potrzebuję coraz mniej snu, mniej jedzenia i picia. Dzień łączy się z nocą, choć nocą ciężej jest niż za dnia. Mózg wytęża się na całego, a ciało wygina się w rożne strony, by móc dogodzić maluchom i sprostać rodzicielskim zadaniom. Jeśli uświadomię sobie, że ponad 40 letnie ,,CZŁOWIEKI " pajacują dla dwumiesięcznych dzieciaczków to przerażenie co życie nam przyniesie już mnie nie zastrasza.  I mimo zmęczenia, obrzyganych ciuchów, kolek, kupek, bekań i wiatrów głośniejszych niż moje własne :) jest niesamowicie. Bo to co naj­piękniej­sze w życiu mnie spot­kało - to są one.

ooooo światełek moc
odbijanie,bekanie z tatusiem i yawarką
by pomóc jak już nic nie idzie bo nie wiadomo o co chodzi
po burzy słońce

8 komentarzy:

  1. Carpe drabina mnie rozwaliła:))
    Cudowne są te chwile
    Ściskam mocno:*

    OdpowiedzUsuń
  2. No pomysł z drabiną i szczotką super :)
    Oj trzeba się przy takich maluszkach nagimnastykować :) ale warto :)
    Trzymajcie się cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie tez drabina powalila na lopatki. Miśka, wyobrażam sobie jak Wam ciężko wszystko to jakos zebrac do kupy. Ale uwazam, ze swietnie sobie radzicie! :) buziaki przesylamy z Plocka

    OdpowiedzUsuń
  4. zdejęcie z drabiną jest zajefajne !!

    OdpowiedzUsuń
  5. Później będziesz się dziwić, jakim cudem przetrwałaś ten okres ;) Ja mam jednego syna a teraz dziwię się jakim cudem nie padłam na pysk i jako tako funkcjonowałam, z dwójką musi być ostro ;)
    Ale zaraz zacznie robić się coraz łatwiej :) Jestem pewna że świetnie sobie radzicie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te chwile mijaja bezpowrotnie a na wspomnienie trudu tesknota nadchodzi!
    obys miala duzo do tesknoty:DD
    ❤️❤️❤️❤️
    mocy przybywaj !!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ile można znieść i nie spać z miłości dla takich cudownych Człowieków, w dodatku się cieszyć i jeszcze bardziej kochać!
    No i pomysłowi jesteście :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger