2/14/2015 10:28:00 AM

( 502 ) Wszystko z miłości

Gdy byłam jeszcze młoda i piękna :) bo teraz jestem już tylko piękna ;) miałam spotkanie z grupą uzależnionych od narkotyków  ludźmi. Ich historie powodowały u mnie smutek i złość a zarazem podziw do tych, którym udało się z tego problemu wyjść i jakoś to swoje życie poukładać. Jednak nie chcę pisać o uzależnieniach, choć to temat szeroki...i bardzo ważny...Na tym spotkaniu jedna z uzależnionych kobiet zadała nam pytanie ,, czy lepiej kochać, czy być kochanym ". Wiele było wywodów moich kolegów i koleżanek, z których większość chciała być kochana. Dla mnie od samego początku było jasne, że jeśli nie mogę mieć odwzajemnionej miłości to wolę kochać, gdyż miłość i jej odczuwanie jest dobrem w samym sobie. A dobro może tylko dobro siać.  Tego tylko chciałam się trzymać. I to do dziś pielęgnuję jak rzadki kwiat. Gdybym nie potrafiła kochać to gdzie byłabym dziś ??? Nie miałabym męża, cudownych dzieci, zwierzaków,  domu w sercu...
A Wy jak??? kochacie czy wolicie być pokochanym???
Głupie pytanie ;) czy motywacja do zajrzenia w siebie do przeanalizowania uporządkowania duchowych zakamarków ???

W ten walentynkowy dzień życzę Wam szczerości do miłości.
 Nie dajcie się zamknąć z konieczności.
 Kochajcie i dajcie się kochać.







4 komentarze:

  1. Tak, milosc jest podstawa zycia. Dzieciaczki juz jakie duze. Pozdrawiamy

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak się kocha, to automatycznie się jest kochanym. Chociażby przez samego siebie, a i świat odwzajemnia miłość.

    OdpowiedzUsuń
  3. A teraz kochacie bezwarunkowo i najszczerzej na swiecie❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  4. Carpe, dawno mnie tu nie bylo :) dzieciaki rosną jak na drożdżach! Ten widok wasz wszystkich dodał mi wiary:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger