2/17/2015 08:24:00 PM

( 503 ) i dla mnie Smutny

W czasie noszenia moich maleństw w brzuszku, korespondowałam z mamą 18 letniej M ; o której tu już pisałam. 
Zaglądnęłam na profil ślicznotki i ujrzałam jedną smutną wiadomość. Chwyciłam za telefon:
- Czy to prawda?
- Niestety tak...
Ugięły mi się nogi i serducho zaczęło mocno walić.
- przepraszam, że nie powiadomiliśmy, ale musieliśmy, chcieliśmy Ciebie tzn. Was chronić. 
Uff dobrze, że już wiesz
teraz będziemy mogły pisać i ze sobą rozmawiać...

To było ich jedyne dziecko

Spojrzałam na moje maleństwa i przytuliłam je mocno do serca. 




3 komentarze:

  1. tak mi przykro.myślałam że wyjdzie z tego :( ***

    OdpowiedzUsuń
  2. Przytulam, bo cóż mogę więcej :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Same brzydkie słowo cisną się na usta.....ehhh :(((


    Buziole dla dzidziolków :***

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger