4/14/2015 02:05:00 PM

( 514 )




U nas pachnie już na całego wiosną. 
Słońce rozbudza rabarbar, kiełki konwalii, liście drzew.
 Mimo, że pracuję Bliźniaki są dziennie ok 6 godzin na dworze. 
To w ogrodzie, to w parku, to w lesie.  Bardzo chciałabym by pokochali i poczuli piękno natury.
 Ach :)
ile ja mam chęci do życia :)
i do pracy :)
Kiedy jestem szczęśliwa mogę tak wiele.
Nic nie jest takie trudne czy skomplikowane.
Zaraz ruszam do pracy
Popiję tylko herbatą ze świeżo zerwanej mięty.


Czujecie jak pachnie???

 Pozytywnych emocji życzymy Wam kochani

ps. Lamiu tęsknię , ale odpoczywaj Skarbku

2 komentarze:

  1. jak ja mam sie przyznac ze jestem zmeczona gdy Ty tryskasz energia?? :DD
    PIEKNI NIEBIESKOOCY

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ważne jaj ja, Ważne byś Ty :)

      odpoczywaj i regeneruj się kochana

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger