7/15/2015 06:47:00 AM

( 535 ) Plan awaryjny


Czterech lekarzy i ich opinie ze sobą nie są zgodne. 
Cysty na jajnikach,
 inny med. ich nie widzi 
za to zauważył je w macicy.
Dla Jednego z medyków - Duży Myom,
dla innego - mały jakiś nie ważny.
A ja z wysokim Endometrium i Anemią 
przestraszona różnych zdań
jadę do profesora z Heidelberg, który mi dwa życia dał :)  
 

Tak, 
napisałam do profesora z prośbą o pomoc.
 W ciągu paru godzin otrzymałam informacje, żebym przyjechała. 
Mam dobre uczucie i wewnętrzny spokój.
To nic, że musimy tak daleko jechać. 
Ważna jest świadomość pozytywu

Termin w poniedziałek.




Nasze dzieciaczki rosną :)
Dzień po chrzcinach u Ragner wybił się pierwszy ząb.
Teraz czas na Kirę
Oj będzie się działo :D  
 

12 komentarzy:

  1. Ależ urosły! I jakie mają cudne oczyska :)
    A Tobie Carpe życzę dobrej diagnozy i spokoju serca :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne:)

    A ja niedawno byłam w heilderbergu i myślałam o was:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to piękne miasteczko :)
      dla mnie pełne dobra :)
      Tam uratowano moja Martynkę K. :)
      tam stał się podwójny Cud mojego życia :)

      Usuń
  3. Oooosz kurczaki! Jest pierwszy, będą następne alee będziesz miała przygodę :) Wcale sie nie śmieje, też mnie to będzie czekało.
    P.S. Jutro konczymy 36tc. We wtorek juz kladziemy się do szpitala. Dziś lub jutro napisze na b, dlaczemu :)

    Sciskam Cie kochana moja ale tym razem na wyciagnietych rekach bo brzuch sie rozpycha hihihi :)

    Muaaach muaach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karla tule delikatnie i cieplutko :) już się nie mogę WAS doczekać :)

      Usuń
  4. Kochana zdrowiej w tych dobrych fluidach.
    Piękne zębolki rach ciach i po strachu.
    Myszeczki kochane❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale rosną! Oj, faktycznie będzie się działo.
    Cieszę się z planu awaryjnego, oby jak najszybciej wszedł w życie i zadziałał, bo jakieś zaskakująco różne są te dotychczasowe diagnozy.
    Ściskam:***

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger