10/30/2015 05:42:00 AM

( 562 )

Wyrosły nam dzieciaczki z ubranek. 
Za małe szmatki 
 sentymentalnie 
przyciskały do mego serca wspomnienia.
Przeglądając ciuszki naszych Bliźniaków
uśmiechałam się do wspomnień.
Ach :)
Pamiętam jak leżąc w klinice 
z problemem oddychania
 i walką z bardzo wysokim pulsem
Po wielu rzyganiach, 
udało mi się ułożyć  do snu.
Kiedy zaczęłam się wyciszać
Nagle w moim brzuchu 
zaczęło się bardzo kotłować.
Zerknęłam w dól, 
a tam 
Kira wypchnęła swój tyłek tak mocno do góry ,
że z mojego brzucha
 wyciskała się kula wielkości arbuza.
Zaczęłam myśleć
 i nie dowierzać 
tej kuli u boku mego.
Dotknęłam delikatnie
Nic
Przemówiłam
Nic
Połaskotałam

poczułam obrót 
przesunięcia  się w dół.
Wtedy zrozumiałam,
że już nie długo
Je przytulę, ucałuje i zobaczę.
 

Jeszcze tak niedawno wierciły się w moim brzuchu. 




10 komentarzy:

  1. jak one rosną i te oczęta :)

    pozdrowienia z Seattle

    Bożena

    OdpowiedzUsuń
  2. kiedyś usłyszą piekną historię swojego zaistnienia:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno :) Nie będę owijać w bawełnę ani, że z kapusty czy bociany

      Jestem dumna i to ohooo :)

      buziam

      Usuń
  3. Ślicznie rosną :)
    Przypomniało mi to moje zaawansowane ciąże. Za każdym razem, gdy położyłam się, wyciszyłam i chciałam spać, brzuch przemieniał się w plac zabaw. Cud natury.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesamowite to. Piękne i wzniosłe :)

      cmoki smoki Izulko

      Usuń
  4. Kochane ❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger