10/31/2015 02:07:00 AM

( 564 ) 31.10.14 Urodzinki liczyć już będziemy nie w miesiącach a w latach


Dzisiaj są Wasze pierwsze urodziny. Prawdopodobnie z nich nic nie zapamiętacie. Jednak znając Nas porobimy Wam zdjęcia i nakręcimy kilka filmów, byście mogli w przyszłości zobaczyć Wasze przesłodkie buźki i wielkie oczęta łaknące jeszcze więcej. Rok temu usłyszeliśmy z tatusiem po raz pierwszy wasze głosiki.  Kiedy wydostano Was z mojego brzuszka, Tatuś zaopiekował się od razu Wami. To On jako pierwszy Was przebrał, przytulił i ucałował. To Tatuś trzymał Was na klatce piersiowej i ogrzewał swoim ciepłem. To Tatuś przebrał Was w pierwszego pampersa. Mnie zszywała ekipa lekarska, która pomogła Wam przyjść na świat. Nie byliście przy mnie, a ja się nie bałam ani przed ani po. Byliście z Tatusiem cali i zdrowi to wywołało u mnie bezpieczeństwo. Kiedy po raz pierwszy Was ujrzałam wiedziałam, że jestem Wasza i że na zawsze to uczucie, którym mnie obdarowaliście poprowadzi mnie przez życie. 
Początki były trudne, choć się na Was napatrzeć nie mogliśmy to moglibyśmy spać w każdej nawet najbardziej dziwacznej pozycji. Były kolki, szczepionki, gorączki, przeziębienia, ząbkowania dużo śmiechu, wymuszania, łobuzowania. Nauczyliście się siadać, raczkować, gaworzyć, śpiewać, używać pierwszych wyraźnych słów. Potraficie klaskać, wyrażać swoje uczucia, potrzeby i pragnienia. Potraficie się bawić, odkrywać swoją wolność i słodziutko przytulać.
Miłości nasze :) Dziękujemy Wam, że możemy cieszyć się każdego dnia Wami. Każdy  Wasz śmiech rekompensuje nam te nieprzespane noce. Kiedy wyciągacie do nas swoje rączki, kiedy do nas się śmiejecie, gaworzycie czy tulicie to jesteśmy najszczęśliwszymi osobami na świecie. Od początku Waszego istnienia, czuliśmy , że Jesteście niesamowici, wyjątkowi i pełni wspaniałości.
Jesteście samym życiem. Jesteście naszym życiem.
Kochamy Was tak bardzo i jesteśmy bardzo szczęśliwi i wdzięczni za każdy dzień, który możemy spędzić z Wami. Zawsze będziemy dla Was i z dumą jesteśmy Waszymi Rodzicami.
Kira und Ragner
Życzymy Wam, byście odziedziczyli moje wielkie serce i mądrość taty. Żeby świat przychylnym, przyjaznym często dla Was bywał. Życzymy Wam, żebyście wiedzieli, że można tańczyć w deszczu;  że można być sobą, że można czuć cały smutek i radość świata poprzez muzykę, sztukę, taniec i poprzez książkę. Wiedzcie, że można poczuć życie każdą cząstką ciała. Że można pozwolić sobie na uniesienia, marzenia i odczucia. Życzymy Wam i nam zdrowia, tak byśmy mogli razem wiele ze sobą przeżyć.  Życzymy Wam dobrych, mądrych charakterów, o które my jako Rodzice postaramy się z całej mocy kształtować tak byście mogli być szczęśliwi.

Bardzo chcemy być mądrymi, dobrymi Rodzicami 

Kochamy Was

Mama i Tata

torcik robiony przez nas dla Was.

jeszcze jesteście zaspane

o co tu chodzi

i którą tu wybrać

Tatusiu szybciej proszę

po pierwszej rozgrzewce

chrzestny nad nami czuwa
smakuje


co za dzień

do domu już się chce

6 komentarzy:

  1. Wszystkiego co najlepsze!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. piękny list
    sto lat dla rodzinki
    i dpiero dzisiaj do mnie dotarło, że Ragner to pewnie czytane po niemiecku jest a nie po francusku :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo miłość jest piękna :)

      Dziękujemy Rybenko

      Usuń
  3. piękne urodzinki !!
    dużo i jeszcze więcej radości
    ❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger