4/18/2016 09:09:00 PM

( 608 )..takie jest życie

Czy też tak czujecie jak ja?
choć NIE MOJE, ale bardzo chciałam byście to przeczytali.

---------------------
Mały Filip i jego mama mieszkali wysoko w górach. 
Pewnego dnia chłopiec był bardzo niegrzeczny i dlatego matka go ukarała. 
To tak bardzo zasmuciło malca, 
że pobiegł nad brzeg przepaści i stamtąd zawołał do swojej matki:
"Już Cię nie lubię! 
Już nigdy więcej nie będę Cię lubił!"
Góry odpowiedziały echem:
"Już Cię nie lubię! 
Już nigdy więcej nie będę Cię lubił!"
To przeraziło małego Filipa, 
który pobiegł z płaczem do matki. 
"Kim jest ten zły mężczyzna, 
który mnie nie lubi?"
 - dopytywał się przestraszony.
 Mama wzięła syna za rękę, 
poprowadziła go znowu nad brzeg przepaści
 i powiedziała do niego:
"Zawołaj jeszcze raz: 
Kocham Cię i zawsze będę Cię kochać!" 
A kiedy Filip posłuchał i to zrobił, 
echo powróciło do niego jasne i pojednawcze.
"Widzisz, moje dziecko" - wyjaśniła mu matka 
- "takie jest życie.
 Co dajesz, to otrzymujesz z powrotem"


4 komentarze:

  1. Niestety problem z reklamami wrócił! :((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak mi przykro, nie potrafię tego opanować :( komputer jest czysty, a jednak

      Usuń
  2. u mnie wszystko cacy, weszłam bez problemu

    baśka

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger