5/05/2016 11:14:00 PM

( 612 ) Zmiany

U niektórych z Was  problemy z moim Blogiem nadal istnieją.  
Takie informacje do mnie dochodzą. 
Mimo, że komentarzy coraz mniej 
to Widzę wejścia i odczuwam wasze bycie z Nami.
Nie potrafię rozwiązać problemu.
 Moje PC z Anty Wirusem nie wykrywa niczego złego. 
A jednak.
 U niektórych z Was nie da się Wejść, albo Wyjść z Niego. 
By nie zamykać Bloga zainwestowałam trochę kasy
 i ściągnęłam fachowca. 
Niestety. 
Cieszyć się swobodą mogliśmy tylko przez kilka chwil. 
Prosiłam Was o porady. 
 Dostałam.
  Technicznych sama nie przekroczę, 
a napisanie
do Klarki krępuje mnie niesamowicie.
Nie chcę Was zawieść i zniknąć całkowicie z horyzontu istnienia.
Dlatego
 na czas tego problemu 
założyłam fikcyjną postać na FB 
bym mogła nadal pisać mego BLOGA.
Nigdy nie reklamowałam ,, Zentrum chwili "
On żył i żyje swoim  życiem
 Tylko nieliczni: z mej rodziny i przyjaciele 
wiedzą  i zaglądają 
by potowarzyszyć. 


Jeśli macie ochotę
czas
 bądźcie nadal z nami.
Byłoby fajnie
 wspólnie
 móc 
przetrwać moją nieudaczność
 jako informatyk.




 Buziamy i Moce przesyłamy.  
 

14 komentarzy:

  1. choć nie mam problemu z blogiem, na Facebook zajrzę chętnie

    pozdrawiam

    kasia

    OdpowiedzUsuń
  2. Może to powodują niektóre aplikacje, które masz zainstalowane?
    Albo nadmierna liczba zdjęć?
    Jak zaglądam, to tylko tygodnie temu był blog zahasłowany przez parę dni, poza tym nie ma najmniejszego problemu.
    Pozdro z Poznania

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrobiłam już czystkę, może faktycznie mniej zdjęć publikować? Cieszy mnie,że nie masz problemu z mym Blogiem :) Poznań uwielbia lam tam przebywać :)

      pozdrawiamy

      Usuń
  3. ja bym się Klarki nie wstydzała!
    ale to wyjście tez jest ok

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mówisz??? Będę się nastawiać Rybeńko. Trza będzie ten wstyd pokonać.

      Usuń
  4. Nie próbowałaś odzwyczaić dzieci od smoczków?

    OdpowiedzUsuń
  5. O u mnie dzisiaj żadna reklama nie wyskoczyła, ale w sumie ja się już przyzwyczaiłam że Twój blog "specyficznie" się otwiera, sama też jestem kiepska z informatyki. Ale czy ja dobrze zrozumiałam że przestajesz tu pisac?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Blog nadal będzie istniał i się rozwijał. Chyba, że już nikt z WAS tutaj nie będzie w stanie mógł się poruszać.Dla bezpieczeństwa i ulepszenia sprawności i możliwości bycia z Nami założyłam stronę na FB.
      Ciesze się, że tych reklam czy jakiś dziwadeł jest mniej :)
      Buziam Margolciu

      Usuń
  6. Spróbuje coś napisać, może wirusy się mnie wystraszą ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pisz, pisz ;) zapraszam

      Usuń
    2. Nawet się udało, nic mi nie wyskoczyło, strona otwiera się normalnie, nie blokuje mi mojego kompa. Może moje czary zadziałały ;)

      Usuń
    3. Poczekamy i sprawdzimy. Ostatnio za szybko się cieszyłam. Ale Ty proszę trzymaj wachę i z bloga nie wychodź.

      :)

      Usuń
  7. Mam słabość do dzieci w smoczkach❤️❤️❤️❤️

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger