5/27/2016 08:01:00 PM

( 621 ) w głowie KLIK

To były niesamowite dni. 
Moje osobiste święto i także Nasza 20 rocznica ślubu.
 O dniu święta Mamy o sobie całkowicie zapomniałam. 
Nie nauczyłam się jeszcze
z tego dnia korzystać świętowaniem dla siebie.
 Pamiętam o mojej Mamie
 i tylko tak
 tego dnia myślałam dzwoniąc do Niej.
Jednak wieczorkiem,
 gdy Bliźniaki ułożone były już do snu, 
zrobiło mi w głowie KLIK :)
Kurcze, 
przecież Ja też 
jestem MAMĄ
 Bliźniaków i naszych Aniołków tam w Niebie :)
Ta moc, ta siła 
jest jak laser Światła
 Świat zewnętrzny nam to odzwierciedli
Nie innym , tylko SOBIE !!!!
Jak najpierw damy sobie, to będziemy dopiero umieli dawać innym.
 Mówię oczywiście o miłości bezwarunkowej, a nie warunkowej.  
Zmiana w nas, w naszym środku to też i zmiana na zewnątrz. 
A każda zmiana powoduje zmianę.  
Moje życie z Bliźniakami
to jedna wielka świadomość życia Tu i Teraz  :)
Pewna oddana Nam sercem osoba, 
która nie raz pomagała w ratowaniu 
 naszych podopiecznych
 tak napisała:
,,Trudne czasy to dobre czasy,
 bo dzięki świadomemu spojrzeniu 
możemy coś zmienić, albo dalej cierpieć .
To tylko my możemy dokonać wyboru.
 Tak naprawdę dzięki ciemności wiemy co to jest światło ." 


Moce dla Was :)
Jest cudnie 
 










6 komentarzy:

  1. jesteś matką i to jeszcze jaką
    przykro mi z powodu odejść twoich aniołków

    pozdrawiam lena

    OdpowiedzUsuń
  2. I znów te cudne kucyki :* cieszę się z Tobą:**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak Kira biegnie to te kucyki fajnie się merdają :)

      Dziękuję, że potrafisz cieszyć się moim szczesciem.

      cmoki smoki :)

      Usuń
  3. Być mamą bliżniaków i zapomnieć o Dniu Matki ? :D
    Spóźnione wszystkiego najlepszego !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś tego nie realizuje, że to moje także święto :)

      Dziękuję :)

      tulamy

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger