6/02/2016 08:26:00 AM

( 623 ) Pierwsza Wizyta

Wybraliśmy się na pierwsza wizytę do dentysty.
 To był już najwyższy czas sprawdzić 
czy dobrze wyrosły zębicha.

W poczekalni wszystko było ciekawe.



Dobrze, że poczekalnia była przez chwile pusta. 
Bo mogliśmy się powygłupiać i pośmiać. 

Bliźniaki już w gabinecie jakoś spoważniały.

Trzeba było otworzyć buzie 
 by pozwolić doktorkowi w nią zajrzeć 


Ragner wszystko notował na kolanach Babci,
 która to dwa dni temu do nas przyjechała
 
Babciu ratuj - wzrok mówi wszystko za siebie 

I przyszedł czas na Ragner,
który przyjął taktykę - mnie to nie dotyczy ;)




Na szczęście wszystko ok. 
Ząbki zdrowe i dobrze rozstawione.
Częste mycie ząbków i trening zaglądania do buzi się opłacił. 
 Musimy tylko w dzień 
bez stresu i nic na siłę
  próbować jak najmniej dawać im smoczka.
Jestem dumna z Ich zachowania. 
Fajnie przez tą kontrolę przeszliśmy :)


 ***********


Tak bardzo się boję. Moja 33 letnia Papuga jest od 3 dni w klinice. Jeszcze dziś będę wiedziała więcej. Nie jest dobrze. Nie cierpię tego strachu. Walczymy do końca.  


https://www.facebook.com/Carpe-223068868072067/
 

8 komentarzy:

  1. będzie dobrze kochana. Trzymam kciuki

    OdpowiedzUsuń
  2. trzymam kciuki za Papugę

    dzielne dzieciaki :)

    OdpowiedzUsuń
  3. TWOJE dzieci są najcenniejsze. Wejdź na bezpieczny.pl i wpisz (wielokrotnego użytku) kod opiekuna 01237 a otrzymasz 10% zniżki. Powiedz o tym wszystkim znajomym i sąsiadom. Pamiętaj rodzicu - to Ty masz wybór a nie szkoła

    OdpowiedzUsuń
  4. Chlebowy przepis napisalam Ci u mnie 😁

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...już go spisałam :) Dziękuję Żyrafko :D

      Usuń
    2. prosty jak moja szyja
      Laila degustowała i podobno snił jej się ;)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger