1/25/2017 09:17:00 AM

( 684 ) Tak po prostu


Dzień jak każdy, pełen niespodzianek i ciekawych inspiracji. 
Bliźniaki potrafią  mi  go swoim urokiem zorganizować.
Wydusić ze mnie siłę i energię.
Jako 44 letnia kobieta pracująca i na ciągłych obrotach  
to nie lada wyczyn pozbierać się w sobie
 by odkryć kreatywność ducha i ciała.
Choć nie mam czasu na wiele moich wcześniejszych zainteresowań, 
to mam czas dla Nich. 
Lubię taką gonitwę, 
wymyślanie zabaw, potraw, 
docieranie w zadowoleniu do końca dnia.
 To co kiedyś było dla mnie na odległość 
dotykane wzdychaniem i marzeniem
Dziś daje mi kopa i uśmiech w sercu.
O marzenia, o dobre chwile, o miłość 
trzeba dbać każdego dnia. 
Chuchać w ich głębię i się nie poddawać.
 Gdybyśmy wtedy zrezygnowali
podejrzewam,że 
dziś pisałabym do Was
 w oplecionych w smutku i tęsknocie łzach.
Życiem trzeba żyć.
Nie wolno zapominać o własnych pragnieniach i marzeniach!
Często jest to trudna droga do ich realizacji, 
ale pełnia wygranej rekompensuje nam wszystko. 
Takie szczęście
Odzwierciedla w oczach naszą Rodzicielską miłość.
Pomaga w działaniu i odczuwaniu
 Taka prosta i tak wyjątkowa jest ta miłość
 








7 komentarzy:

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger