1/31/2017 08:54:00 AM

( 685 ) Nie tylko

Jestem połamana. 
Praca, bieganina Z i Za Bliźniakami trenuje moje ciało. 
Do tego ćwiczenia wyciskają pot i odczuwalny ból w mięśniach.
 Tak, tak. 
Sama jestem zdziwiona, że pod warstwą tłuszczu 
odnajdują się zapomniane mięśnie :)
Jaka ja kiedyś byłam wysportowana.
Tęsknię za tym stanem. 
Za smukłą, atletyczną sylwetką.
To były czasy :) 
Kiedy mogłam bez zadyszki tak wiele
albo gdy faceci wpadali do basenu,
 lub wjeżdżali z uliczki w trawniki i krzaki
  zagapiając się w moją stronę.
Pewno to i próżne takie wspominanie,
ale co tam 
i tak czasem trzeba.



Milutkiego i radosnego dnia dla Was życzę. 
Unoście nie tylko tyłeczki,
 ale swoje wspomnienia i serca.

6 komentarzy:

  1. A teraz jesteś piękna, tylko w inny sposób- nie styl atletyczny ,ale bardziej kobiecy:)I nie szukasz rozpaczliwie tylko, przynajmniej w części, jesteś spełniona:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O Taaak :) ale i tak Marzę i dążę do dobrego samopoczucia takiego Balansu dla ciała i duszy :)

      Usuń
  2. wzruszające jest to, jakim jest sie piekknym dla swoich dzieci:)
    Przynajmniej zanim nie staną się nastolatkami;)

    OdpowiedzUsuń
  3. O jej, a ja cały dzień dzisoaj na kanapie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger