10/05/2017 01:04:00 PM

( 670 ) dla serca

Czas nam ucieka. 
Grozi to niezrealizowaniem naszych planów, 
o które od roku tak się staramy. 
Sama myśl, że może się nam nie udać 
stwarza we mnie już nie tylko smutek, ale także złość. 
Jeszcze nigdy nie reagowałam negatywnie na szarą pogodę.
 A teraz nawet i to mnie w kurza,
 że brak słońca, 
że brak przyjaznego nieba,
 że Nerwa mam w sobie...
Ach co za emocjonalna jazda.
Postanowiłam z tym sobie uporać 
 Wyruszyliśmy szukać błękitnego nieba. 
FB przypomniał mi o jednym z moich tekstów...
,,Nigdy nie bałam się marzyć. Jako dziecko, jako nastolatka i jako kobieta z ciężarem własnych problemów. Planuję i czaruję pozytywem moją przyszłość. Życia nie trzeba się bać, losu nie wolno się obawiać. Nic nie jest zapisane w gwiazdach. Jest w tym wszystkim sens i moc, którą tak naprawdę odczuwa się tam gdzieś w środku wnętrza. Wpływ mamy tylko na te maleńkie momenty, które mogą zadziałać na zmiany - nie tylko w okół nas, ale i w nas."
Fajnie jest czasem wsłuchać się w mądrość własnego serca.
 Nie znając takich we mnie negatywnych reakcji
 stwierdzam, że Jesień też lubi radość 
A to sprawia, że na duszy coraz lepiej 












 wiedzą o co chodzi ;) 

 nie nasze w wózku maleństwo, ale fajnie, że nam je ktoś wypożycza :) 


10 komentarzy:

  1. Oby jesień sprawiala Ci radość i w duszy gralo "od serca". I spełnienia marzen:)
    Dzieciaki rosną jak na drożdżach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Izulko :)

      kurcze też się im przyglądam zastanawiając się czy ktoś ich mi nie podmienia ;)

      Czas leci a serce z Nimi odważne do wszystkiego :)

      Usuń
  2. Od razu ociepliło się wokoło mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. chyba się starzeje, bo zaczynam lubić jesień

    i cudne te Twoje dziewczynki;)))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hihi...już Ty zaczynasz??? Kto jak kto ale Ty Wiesz, że u Nas i jedno i drugie :) ach te włosy :)

      Usuń
    2. no przecież, że wiem, dlatego tak piszę:)
      ale nawet umiem odróżnic, mimo włosów:))

      Usuń
    3. toć ja o tym Wiem :)że Ty wiesz :)

      Usuń
    4. a ja wiem, żę Ty wiesz, że ja wiem:pp

      Usuń
    5. pssssssssssssss...niech myślą, że żadna z nas nie wie ;)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger