12/15/2017 02:02:00 AM

( 678 ) Baley



Każdy dzień nie wiadomo co przyniesie
 i jak się zakończy. 
Wciąż myślimy, 
że tyle czasu nam zostało, 
że jutro będzie lepiej.
 I często tak się dzieje. 
Wstaje nowy dzień 
a z nim  nowe możliwości.
Ale co zrobić 
gdy z wstaniem nowego dnia 
nic nie wskazuje na to,
 że się na lepsze zmieni. 
Niby wszystko takie samo 
bo ziemia nadal się kręci
 a Jednak
 czasem serce staje na moment
 bo ból rozstania
 rozciąga się w miłości z bólu i łkania. 
 14.12.017  
 odszedł nasz Baley, 
nasz futrzak, nasz kochany psiak.
 
Jak Anioł zasnąłeś kochany Baleyku.
Nie jesteś tam, gdzie byłeś, ale jesteś wszędzie tam, gdzie my jesteśmy.Światło miłości jest silniejsze niż cienie śmierci, mój drogi Przyjacielu. Wiesz, że na końcu tęczy znów się spotkamy. Dziękuję za wszystko. Kochamy cię aniołku.



6 komentarzy:

  1. Kochana,strasznie Wam wspolczuje!
    Bol i zal...
    Sciskam mocno :***

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana,strasznie Wam wspolczuje!
    Bol i zal...
    Sciskam mocno :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Carpe, ogromnie mi przykro! Bardzo wspolczuje, wiem doskonale, co czujesz♥ Przezylam to dwa razy i potrafie sobie wyobrazic pustke, zal... Trzymaj sie!

    OdpowiedzUsuń
  4. O ranciu,
    w końcu do Cię trafiłam, a tu taka wiadomość :(
    Przykro mi bardzo, wiem jak to jest, kiedy ukochany zwierz odchodzi.
    Przytulam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Carpe, smutna wiadomość. Wiem, co czujesz, bo już przechodziłam przez to. :(

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger