3/22/2018 10:23:00 PM

( 680 ) Nowy oddech

  Jesteśmy w innym domu,
W innym miejscu
Oddalonym od poprzedniego 
400 km


Całoroczne plany
 obróciły sìę o 180 stopni.
Nie udało sìę ich zrealizować,
Ale Co tam mogą zwojować 
 takie maleńkie istotki
 jak My 🤔
Kiedy Wszechświat budował i
otwierał Nam bramkę na
innej ścieżce.
I Tak przez Ten czas 
nie pisania tu na blogu
Sprzedaliśmy Dom
Zamkneliśmy firmę
 i wszystkie papierkowe obowiązki.
Pożegnaliśmy sìę z Rodziną,Przyjaciółmi,Znajomymi.
By potem w mgnieniu Oka 
Znaleść się tu gdzie jesteśmy. 


Potrzebowaliśmy skrzydeł
By ujrzeć bezkresne horyzonty
Upiec chleb na zakwasie 
I urodzinowy tort dla Taty😍🤗


To właśnie skrzydła
 pozwalają nam oddychać
Wybudzając
 drzemiące w Nas możliwości.




15 komentarzy:

  1. Jesteś!!!!!Jakie zmiany, ale na pewno na lepsze:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana tęskniłam...Tak już jestem...odpowiadaj Co u Was.
      I proszę zaglądaj do Nas bo wielu już tu nie zagląda. Buziaczki Ślicznotko 😘😘😘😘

      Usuń
    2. Zaglądałam regularnie! Maila napisałam i tęskniłam za Wami!
      Po powrocie się rozchorowalam.na zapalenie płuc i lezalam 2 tygodnie. Teraz nadrabiam zaległości, truchtam z pieskami, a rodzinie piekę ciasta;)

      Usuń
    3. ŻYRAFKO 😘😘😘😘😘 przykro mi, że nie było mnie, gdy chorowałaś. Myśli me często były przy Tobie. To przypominałam sobie Twoje opisy blogowe, to naszą korespondencje @ to zobaczyłam kubek z Żyrafą by uśmiechnąć sìę do Ciebie. Maile, też wysłałam....twe futrzaki w myślach głaskałam...dbaj o siebie wdychając pozytywy i wkonponuj w swe ciasta nie tylko miłość ale także marzenia. Przytulam Skarbie 😄 buziaczki...😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘😘

      Usuń
  2. Carpe tyle zmian, mam nadzieję, że wszystkie na lepsze! Podziwiam Cię za Twoje podejście. Ja chwilowo na zmiany warczę, ale dążę do tego, żeby je zaakceptować .
    Ściskam! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Lailapku kochany 😊to warczenie Twoje, to tylko stan przejściowy.Jeśli moģę coś doradzić to Wsłuchaj sìę w swoje serce bo ono jest źródłem wszystkiego.tulam 👭

      Usuń
    2. Carpe tak właśnie się staram zrobić. Bo huśtawka mnie dopadła i boję się, że emocje wezmą górę, a w tym wypadku było by to niewskazane!

      Buziaki dla Was! :*

      Usuń
    3. Brawo Ty :) kroczkami do przodu...zawsze trzeba miec PLAN B - Nie daj sie :)

      Buziaczki :)

      Caroe

      ps. pisze nie z mojego PC dlatego Anonimowo

      Usuń
  3. :-) Nareszcie się odezwałaś. Pozdrawiam gorąco. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tak Bogusi...juz jestem i postaram sie systematycznie na Blogu bywac.

    Tesknilam :)
    Sciskam i to z calych sil kochana :)

    Twoja Carpe :)

    ps. Nie z mego komputera pisze dlatego odpowiadam Anonimowo

    OdpowiedzUsuń
  5. Niech skrzydła rosną i rozwijajcie możliwości:) Trzymam kciuki, zeby wszystko bylo po Waszej mysli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulam za wiatr i piękne słów w nasze skrzydła 😙🌼♥️🎈

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger