11/03/2019 11:41:00 PM

kuzynowie


Kiedy walczyłam o bycie mamą
moja kuzynka pochowała swoje dzieciątko.
Malutka umarła na jej rękach.
Serce koiło Jej pierwsze dziecko.
Nie starali się więcej.
Mimo bólu
Żyli najlepiej jak potrafili.


Kiedyś napisałam 
,,Po śmierci dziecka nic nie jest już takie same"
 Pozostały zamknięte uczucia na wieki. 
 Nikt już nie zapyta, nie wspomni...
Patrz w przyszłość, będzie dobrze- mówili.
 A ja patrze w niebo, 
gdzieś tam pełna tęsknoty i miłości,
 gdzie spotykam myślami chwile
 i niemy krzyk mojego serca.

Dlatego w głębi mej duszy 
myślałam o mojej kuzynce
o jej obolałym sercu
jej córeczkach
 matczynej miłości.


Dostałam wiadomość,
że pod Jej sercem biją dwa serduszka,
że to chłopaki,
że w marcu,
 że nie planowani.

Ryczę ze szczęścia
Chłopcy jednojajowi
rosną sobie
kuzynowie
naszych Bliźniaków.
I tak jak często powtarzam,
 życie jest fenomenalne
I jeśli serce wznosisz w niebo
Będziesz wysłuchany.

12 komentarzy:

  1. Co za wiadomość. Niech zdrowie im dopisuje.
    Pozdrawiamy
    Manuela

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach!!
    Ja to raduje!
    Niech rosn zdrowo i cierpliwie siedz u mamusi pod sercem:)))

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudna wiadomość Carpe!!!
    uściski dla Was!

    OdpowiedzUsuń
  4. super wiadomość;D
    Niech rosną zdrowo;D:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wiadomosc. Az mi lzy poplynely...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I ze mnie szczęście kuzynki wycisneło ze mnie łzy.
      Niech zdrowie przy nich trwa.

      Marto dziękuję, że z nami jesteś.😊

      Usuń
    2. Jestem i bede :) Dobre wiadomosci lecza...

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger