12/24/2019 02:48:00 PM

Zapach



Zamachy, mordy,
 nienawiść, choroby. 
Śmierć. 
Gdzie nie spojrzysz, 
opisują, mówią o brutalności.
Umierają od kul, chemii
 czy terrorystycznego uderzenia. 
Nasi Bliscy i Znajomi cali i zdrowi.
 Wojna bezsensowna i podła.
 Wojna wypełniająca portfele
 tych najwyżej ustawionych
 do pociągania sznurkami.
 Zło stało się dla mnie
 jeszcze bardziej widoczne
 niż kiedykolwiek.
 Myślę o ofiarach,
o moich bliskich
 o zmarłych podopiecznych.
Myślę
 O naszym Pierworodnym.
Boże ile to już lat
Właśnie w Wigilijną noc
Przeżyłam jedną z cieżkich lekcji
Mego Życia.  


Ludzie upadają z bólu, 
ale także na nowo powstają,
 niosąc ten swój własny ciężar. 
W imię miłości, pamięci
 potrafią się odbudować.
 By żyć i czuć miłość i dobro.
 W tej codziennej gonitwie, 
często zapominamy o najistotniejszym,
najważniejszym
 i najczystszym z uczuć. 
Zapominamy o nas samych
 i ludziach w okół nas. 
 Czytam świąteczne kartki, 
życzenia na FB, WhatsApp, Skype. 
Miło, że pamiętają.
 I ja pamiętam 
nie tylko 
o życzeniach i prezentach.


Pamiętajmy o dobru 
i Jego możliwościach. 
  Zbliżają się Święta.
 U mnie Zapach ciasta, 
gdzieś w brutalnym świecie,
Ktoś odczuwa
 smak łez i zapach krwi. 
Zwalniam tempo.
 I choć nie jestem
 ani Mikołajem, ani Aniołem 
robię i dziś coś dobrego.
Bo ono jest Tak potrzebne światu.  



Wesołych Świąt kochani
Kochajcie 

4 komentarze:

  1. Wesołych Świąt Carpe, ze wspomnieniami, które nie beda bolały ❄🎄❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Spokojnych świąt dla Was. Niech te cudowne chwile, uśmiechy Twoich skarbów będą lekarstwem w tym czasie trudnych wspomnień... A Twoje dobro będzie blogosławieństwem dla potrzebujących.
    Piękny wpis ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dajesz Radość sercu.
      DZIĘKUJĘ
      Przytulam😘

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger