9/23/2020 11:25:00 PM

pulsem i oddechem

 Bliźniaki znalazły malutkiego jeża.
Wpadł u sasiadów do piwnicznej wnęki
Nie wiemy jak długo tam był.
Bez jedzenia
bez ciepła i picia.
Był apatyczny.
Z mało wyczuwalnym
 pulsem i oddechem

- Mamo zrób coś
prosiły.
Maluch był zimny
oblepiony jajami od much
i skaczącymi po nim pchłami.
Owinełam go w ręczniki.
Podałam mu glukozę
i wstrzyknełam pod skórę
 dużą ilość roztworu soli NaCl
Zaczął oddychać.
Bliźniaki były przy mnie.
Podawały mi strzykawki ,
trzymały butelkę z płynem.
Nie zabierałam nadzieji
Ale uświadamiałam co może się wydażyć.
Były smutne,zmartwione,
ale także 
pełne wiary, że jeżyk przeżyje.




Nie ważne ile masz lat
 Pożegnanie się z kimś
 wiedząc, 
że to na zawsze
 jest bardzo trudne. 
 Czasami boli mniej,  
czasami waży niesamowicie ciężko. 
Jak One plakaly
 
Serce me wyło w środku.
 
Opowiadałam Im co ważne jest w życiu.
 
Opowiadałam o Miłości i szacunku. 
 
 Wprowadzałam je w temat śmierci, 
 
Ceremoni smutku i możliwości 
 
dalszego kochania.
 
 

Wybraliśmy najpiękniejszy karton
Pożegnalne malunki
Kwiaty i malutkie kocyki. 


 
Ten jeżyk nie miał szans,
ale w swoim króciutkim życiu
 stworzył naszym dzieciom lekcję
O miłosci, nadziei,empati 
o walce i nie umieraniu
w samotnosci.

 
 

 

 
 


 

8 komentarzy:

  1. Piękna lekcja!
    Bardzo ważna!
    Spędzając czas u babci na wsi pochowalam wiele zwierzątek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybeńko też Tak uważam. To bardzo ważny temat. Pragnę by nauczyli się czuć zachwań w takiej smutnej sytuacji.Przecież życie i śmierć są tak mocno ze sobą powiązane.

      Usuń
  2. Nic mądrzejszego nie wymyślę , więc zacytuję Ciebie : Piękna lekcja! o miłości, nadziei, empatii, o walce i nie umieraniu w samotności.
    Aż mi serce zadrżało. Wspaniale wychowujesz Swoje Skarby ! ♥️

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Marzycielko, bardzo chcemy by nasze Dzieci kształtowały nie tylko rozum, ale i Serce.
      Dziękuję, że przy Nas jesteś. 😘😘😘😘

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. O Tak Marto.
      Mnie Zawsze wzrusza...
      😘

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger