6/08/2021 07:42:00 AM

Czarna dziura


                   Dwa razy dzień Mamy

Dzień Taty

Nasza 25 ślubna rocznica

Następne mleczaki 

schowane na szczęście  

  Posadzane marchewki, pomidory itp

Tegoroczne pierwsze własne truskawki,

Które krzepią zapłakane Serce córki

po stwierdzeniu, że jest  

człowiekiem aktywnym w nocy.

Nowa fryzura synka  

Krótkie wyjazdy połączone z naturą. 

Krzyki, piski, miliony pytań

Kłótnie i zgody

Rodzina

Miłość

i mój Blog, który zanika 

Bo ja nie lubię pisać tylko dla siebie

A gdy Was Co raz mniej  

To i ja żadziej 

Co zmienić??

By Blog się nie zapadł w otchłań czarnej internetowej dziury.

Jakieś pomysły???

Rady???

Spotrzeżenia???

Bądzcie zdrowi i szczęśliwi

Czekam tu na Was  







12 komentarzy:

  1. Ja Ci dam zamknąć ! Pięknie piszesz, uwielbiam Cię czytać ! Buziaki dla całej Waszej cudnej Rodzinki ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna fryzura syna. Nie będa mi już się mylic 😉🤗

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 😁😁 sam wybrał i zdecydował się na ścięcie 😊

      😘😘

      Usuń
  3. Jestem, czytam, myślę zawsze ze wzruszeniem.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a ja Tak tęsknię za Twoim słowem.
      Buizaczki od Yawarki

      Usuń
  4. Zgadzam sie z Marzycielka! Zamknac, no co Ty... Czytam, jestem...myslami z Wami...

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzieciaczki jak zawsze przecudne! I jakie już duże oraz szczerbate jak moja wnusia:))
    Wszystkiego dobrego dla Was!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Uwielbiam ten Stan gdy dzieci radują się i czerpią z życia
      Dziękuję, że tu z Nami jesteś.
      Wnusia napewno cudowna😍

      Usuń
  6. Zawsze chetnie patrzę na Wasze podwójne szczęście. Miło zobaczyć jak rosna otoczone miłością:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agnieszko, to takie ważne Prawda?? To my budujemy ich dzieciństwie, z którego w przyszłość będą czerpać siłę.
      Bardzo Dziękuję, że tutaj podczytujesz. To Tak raduje ♥️

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger