6/16/2021 07:21:00 PM

Magia



                          Niebo niebieskie

Dzieci i My szczęśliwi

Życie z naturą jest niepowtarzalne 

I na nowo zaskakujące. 

Często takie chwile wyciszają 

Naładowują

Uszczelniają

Zmęczone ciało

Chcę się biegać 

Wraz ze śmiechem dzieci.









Bliźniaki uczą się nowych sytuacji.

Fajnie reagują

Podpytują

-Mamuś nie płakałem

- Sama to zrobiłam

-Mamo jesteś dumna??

O Tak 

Jestem z Nich bardzo dumna

Rozczulona ich osiągnięciami. 

Ich szczęście 

To moja magia. 

A w słonecznych  promieniach

Wszystko jest takie

 nieskomplikowne i proste.


Też odczuwacie swoją magię????



 

2 komentarze:

  1. Obserwuję moja wnuczkę
    Głównie na filmikach
    Wspominam moje macierzyństwo
    Było magiczne
    I teraz ta magia na kolejny etap
    ...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I to jest właśnie to, ten przekaz to odczuwanie to zakorzenienie ♥️

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger