6/02/2017 07:06:00 PM

( 684 ) Blaskiem

 Pieczemy gofry, które zawsze się udają.
Na maśle i mleku kokosowym. 
Bliźniaki lubią takie prace. 
Samodzielnie mieszają, wbijają jajka, 
wsypują cukier waniliowy, mąkę itp.
Smakują, wąchają jeszcze surowe ciasto.
Uczą się z chęcią i tym
 zaangażowanym blaskiem w oczach.






Jakim szczęściem jest móc to wszystko z Nimi przeżywać.  
Wys­tar­czyło ciepło i je­den ich uśmiech 
 i ta czys­tość oczu, 
które z ta­kim podzi­wem oglądają świat
 by skruszyć lody i odgonić czarne chmury.
Jak dla mnie
 To naj­piękniej­szy wi­dok
 powodujący kolizje zmysłów 
ja­ki tylko doznać może człowiek.­

3 komentarze:

  1. Ach, ja sie tych chwil tez nie moge doczekac! :) Az mi sie mokro zrobilo pod powiekami.. :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana jeszcze troszkę, a tymczasem opowiadaj już swojemu Maleństwu o tym wszystkim co będziecie razem robić. Piszcze już z radości kiedy mi o tym napiszesz :)

      Buziamy Was cieplutko :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger