12/13/2023 02:39:00 PM

Ale miło

Zajżałam z ciekawości na statystyki. Ogarneło mnie miłe zaskoczenie, że blog jeszcze jest odwiedzany. 
Dziękuję z całego serca za wytrwałość i miłe słowa.

 

    


Nie zapomniałam o pisaniu.

Jednak coraz mniejsza odbiorczość komunikacji z Wami 

sprawiła, że się wycofałam.

Czytałam Was ,co niektórych częściej niż swojego bloga.   

Anonimowo 

Czasem z podpisem Carpe.


Dzieciaczki rosną.

W 9 rok wkroczyli dumnie  z miłością,entuzjazmem i pięknymi celami i marzeniami.

Oby im się spełniły tak jak sobie tego życzą.

 Nie wiem czy wrócę do pisania. 

Teraz Blogi to stara, nie taka już modna forma wypowiadania.


 Co to jest zycie? To odblask robaczka swietojanskiego noca.To oddech bawola zima.To malenki cien w trawie,ktory z zachodem slonca znika! ZYCIE TO MY WSZYSCY...

 

 PS. Coś nacisnełam i nie wiem jak text poprawnie wstawić, tak by  moje słowa dobrze w blogu wyglądały. 


 

9 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego! Byłam tu, jak jeszcze dzieci nie było, nie do wiary!!!
    Ściskam serdecznie Carpe

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pamiętam Rybeńko. Wierny czytelnik z Ciebie z duchowym Wsparciem.
      Dziękuję
      Carpe

      Usuń
  2. Tęskniłam! Bo zawsze tak pięknie pisałaś o miłości. A dzieciaki cudne! Wszystkiego najlepszego dla Was 🥰

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak ciepło na sercu .
      Tulam i Dziękuję
      Carpe

      Usuń
  3. Jakby to powiedzieć, moda - czy ona powinna rządzić człowiekiem?
    Blogi nadal istnieją, i wydaje mi się, że w tym coraz szybciej pędzącym świecie dają trochę ulgi i wytchnienia. Bo jednak czytać trzeba ze zrozumieniem, bo inaczej nie ma to sensu.
    Ja też bywam u Ciebie, i czytam z przyjemnością i wzruszeniem, chociaż irytuje mnie forma graficzna, kojarząca się raczej z wierszami. Ale to Twój styl i już.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Agniecha 😊dziewczyno Dziękuję Tobie za tak fajny wpis a co njmilsze, że u mnie bywasz i czytasz.
      To motywuje i zachęca do dalszego pisania.
      Serdeczności ślę
      Carpe

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Za takimi rozmowami , komentarzami tęskno mi czasem. Bo fajnie jest czuć, że to moje pisanie jest przez ludzi czytane.
      anonimowa72 dziękuję 🥰

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger