9/29/2012 08:24:00 AM

Boże daj mi siły bym to wytrzymała i siłę innym ofiarowała... dziś nadszedł ten dzień...



(koncert Luise)

Wracając - ledwo ciągnełam moje nogi. Ból głowy i ciało przepełnione smutkiem - straciło siły.
Po wszystkim opadłam...ale byłam dzielnie-silna. Czekając na pociąg obserwowałam uśmiechnięte buzie wracających ze szkoły dzieci. Łzy  ponownie napełniły moje oczy. Luise powinna teraz też cieszyć się taką normalnością...Nie miałam siły dalej iść. Usiadłam w kawiarence popijąjac  ból zimną wodą mineralną. Przypomniały mi się słowa z pewnej ksiażki: ,, Każdy człowiek jest bohaterem innej historii" Ile już takich historii widziałam??? Ile jeszcze w takich historiach udział bedę brała???
Smutek
Wspomnienia
Ceremonia pogrzebowa Luise była pełna muzyki, ktorą kochała. Rodzina, przyjaciele, Jej klasa, znajomi. 
Biała trumienka
Cmentarz
Grób
Przytulenie Rodziców i Rodzeństwa
Cisza, która nie jest ciszą tylko krzyczącym bólem 

Nasza kochana dziewczynka  odeszła w stronę swiatła
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger