12/20/2012 12:59:00 AM

,,Życz, a będzie ci życzone"




Narobiłam się. Wszystko boli, do tego przyplątało się jakieś zapalenie nerwu, które utrudnia mi oddychanie. Ciężko mi z nadwagą. Ze sportsmenki przemieniłam się w pulchną bułeczkę. A co mi tam. Nawet dobry aktor wie, że rola wymaga poświęceń. Niektóre gwiazdy poddają się naprawdę radykalnym metamorfozom. I zmieniają się nie do poznania! A ja jako przyszła mama przygotowuję się do mojej najpiękniejszej roli świata. 

przed hormonami
 
Przeprowadzka w toku. Wysprzedaje nasze rzeczy by uzbierać na następne In Vitro. Nasze maluszki czekają, kasa nie może tu być  przeszkodą. Sprzedam co mam by nie zaprzepaścić żadnej z szans. Kiedy widzę maleństwa i ciąże innych kobiet, uśmiecha się moja dusza. ,,Życz , a będzie ci życzone"- tak się stanie gdy płynie to szczerze z serca.

Kochani czy widzieliście już kalendarz z dziećmi z in vitro i adoptowanymi brzdącami???? Temat :,,Nasze dzieci nie mają licznych odnóży, nie są z twarzami przestępców"

Link poniżej :

http://metromsn.gazeta.pl/Lifestyle/56,127257,13043339,Nasze_dzieci_nie_maja_licznych_odnozy__nie_sa_z_twarzami.html



Śpijcie słodko :))) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger