6/12/2013 11:15:00 PM

( 277 ) ,,Marzena jest chora na raka.Ma dopiero 25 lat."



Taki o to Apel dostałam od Jednej z blogerek, która tak jak i ja walczy o swój własny cud życia. Mimo bólu, smutku i własnej walki zauważyła głosem serca inną potrzebująca osobę, która prosi o pomoc. 


 Zagubiona pisze o Marzence :

,, W lutym 2011 roku zdiagnozowano u niej nowotwór złośliwy układu chłonnego-Chłoniak Hodgkina, zwany Ziarnicą Złośliwą.
Marzena ma wielką wolę życia,ale potrzebuje naszego wsparcia.Lek,który może jej pomóc kosztuje ponad 200 000 zł.
Czasem wydajemy pieniądze na rzeczy,które tak naprawdę nie są nam potrzebne,które z czasem zajmują tylko miejsce w naszych meblach.Życie natomiast jest potrzebne i bardzo cenne,na wagę złota.Pomóżmy Marzenie wygrać z rakiem,podarujmy jej wspólnymi siłami to,co jest najcenniejsze dla każdego z nas-ŻYCIE.
Pomyślmy,że nigdy nie wiadomo,co nas może spotkać,nie wiemy,kiedy to my będziemy potrzebowali czyjejś pomocy.
Więcej informacji w poniższym linku:

Kochani, wiem, że zawsze ktoś kogoś o coś prosi. Tych błagań o pomoc jest tak wiele. Jednak  jak mają walczyć chorzy ludzie. Nie tylko muszą stoczyć bój z chorobą , strachem ale również muszą przeprowadzić walkę z całymi pokładami przeciwności i najróżniejszych trudności. 

Proszę o pomoc.
,,Mało kto z nas zna swoją przyszłość, ale jednakowo mocno chcemy żyć."

Prawda ???

12 komentarzy:

  1. Znam całą historię Marzeny :) Oglądam reportaże z nią, słuchałam audycji radiowej z jej kolega, który opowiadał o jurze krakowsko-częstochowskiej (moich rodzinnych stronach). Uważam ją za fantastyczną osobę, która ma niesamowicie lekkie pióro i ogromna chęć walki :) Trzeba jej pomoc zdecydowanie!

    P.s. Przepraszam, ze z błędami ale pisze z komórki.

    Trzymam cały czas kciuki za zdrówko Wujka.

    Przesyłam kusiki:*muah,muah :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję kochana,

      Tak trzeba pomóc i postarać się choć odrobinką pomóc by zdobyć ta szanse.

      Wujcio dziś się uśmiechnął i wypowiedział kilka słów. Niestety, lekarze jeszcze nie pozwalają nam odetchnąć. Dziękuję za Twoje kciuki i kusiki :)

      muah, muah ;)

      przytulam mocniutko

      Usuń
    2. Karla,ja o Marzenie dowiedziałam się niedawno,w kościele.Poruszyła mnie jej historia,dlatego chciałam jej pomóc.A czy masz jakieś linki do tych audycji radiowych lub reportaży?

      zagubiona

      Usuń
  2. CarpeDiem dziękuję Ci bardzo,wiedzisz,już jedna osoba o wrażliwym sercu chce pomóc:)Super.

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trzeba pomagać i dać sobie pomóc :) to taka dewiza.

      Buziol wrażliwa istotko :)

      Usuń
  3. Zagubiona reportaz jest na stronie tvp1 kawa czy herbata, musisz szukac pod haslem: wystawil sie na aukcje dla chorej kolezanki. Wiem, ze był też wywiad w DDTvn ale nie dotarlam do niego. Natomiast radio sluchalam na zywo więc nie wiem :) Nie pamiętam też czy to było radio zet czy rmf, w każdym razie to to, które wygrało aukcje z Mateuszem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przytulam serduchem Karla :)

      Usuń
    2. Dzięki Karla:)Zaraz spróbuję coś znaleźć:)

      zagubiona

      Usuń
  4. Carpe ja również :) i błagam o kciuki bo jutro i w niedziele mam egzaminy na dwóch uczelniach a wiedza w kiepskim stanie, oj kiepskim.

    Brakuje mi doby ostatnimi czasy. Praca, jedna szkoła, druga szkoła i dom z mężem i czworonogiem.

    Odezwę się w niedziele wieczorkiem.

    Buziaki namiętniaki pisklaczkowa mamusiu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Karla :) masz jak w banku, trzymam chucham i pluje przez lewe ramie byś dobrze zaliczyła. Materiał na pewno, gdzieś w Twojej pamięci jest, nie dopuść tylko do paniki i stresu.

      Przytulam Ciebie mocniutko

      ps. maluch właśnie zasnął ;) do 4:30 błogi spokój

      fajnie mnie nazwałaś :) przypomina mi to moje dziecięce lata. Zawsze jakiegoś zwierzaka ratowałam i nazywano mnie kocia, psia, Robakowo gadowa mama ;)

      Wierze w Ciebie :)

      Usuń
  5. Dziękuję za kciuki :) Baardzo pomogły.


    Sciskam mocno, az dostaniesz żabich oczek :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger