7/03/2013 07:09:00 AM

( 290 ) Następny dzień z Maluszkami

Razem :) i to trzyma mnie by nie zwariować. Hormony, strach, lęk - robią swoje. Staję się nieznośną dziewczynką, która pełna nerwów - czyha nie wiadomo na co. Czyżby nie wiadomo na co???? Przecież potrzeba mi tylko - zdrowia, życia, ucałowania, wychowywania w dobru naszych pociech. 
Brzuch nadal wydęty. Pewno maleństwa szukają swojego miejsca. Rozpychajcie się kochane :) Moje ciało - waszym domem.


spacery mnie wyciszają, nawet dziki zwierz mi nie straszny ;)

3 komentarze:

  1. To spaceruj ile możesz.Zawsze dobrze jest szukać sposobu na wyciszenie się,zrelaksowanie,odstresowanie.Powodzenia

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana Zagubiona:) staram się wyciszyć, ale lęki robią swoje.
      Trwaj z nami bym nie zwariowała. Razem jakoś raźniej

      przytulam

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger