9/06/2013 10:44:00 PM

( 338 ) Telefon z Kliniki

 
z F.B.
Dziś dzwonił profesor z Niemieckiej klinik Heidelberg. Zaniepokoiła Go moja tarczyca. Za wysokie jej wyniki miały znów zmienić plany przyszłej operacji. Na szczęście profesor postanowił inaczej. Mam zmniejszyć dawkę leku z L-THYROX HEXAL 100 na 50 . Od kilku lat biorę te leki, które uregulowały mój niedobór jodu. Przed kilkoma miesiącami moje wyniki krwi wskazały, że tarczyca znów się odezwała. Po kilku  ponownych testach - doktorek zwiększył mi dawkę, którą brałam aż do dziś. Teraz słucham Profesorka :) Od jutra nowe możliwości, ale dziś wdycham zapach podeszczowego powietrza spoglądając w gwieździste niebo pełna nadziei i wiary.






2 komentarze:

  1. Znam sposob
    Jodu Ci u mnie dostatek!
    Przybywaj:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyjęte :) Masz zapewnione, że kiedyś się u Ciebie tam zjawię.

      Przytulam :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger