9/12/2013 08:56:00 PM

(342)

Witam Was serdecznie...dzisiaj ja Jola -mama Martynki...przejełam role jako..admin.
Od rana Z Carpa byłam w szpitalu..wszystko udało sie pomyslnie.
Dziekuje Wszystkim za komentarze,sms ktore zostały odczytane dla niej w szpitalu...
Jak tylko Carpe poczuje sie lepiej..napewno zda relacje dokładniejsza z dzisiejszego dnia.
Ja od siebie napisze tylko to,że była bardzo dzielna...i teraz jest bardziej zmotywowana do walki dalej o swoje malenstwo.
Kochani dzisiaj kolejny raz utwierdziło mnie "przekonanie",ze zawsze trzeba walczyc do konca...nigdy nie poddawac sie. Tak jak ja zawalczyłam o życie Martynki,tak zawsze kazdy z Was powinien walczyc o swoje szczescie.
Pozdrawiam Jola

3 komentarze:

  1. Witaj Jolu
    Jestes przy Carpe i to najwazniejsze;*
    Niech szybko nabiera sil, waleczna nieslychanie.
    Myslami z Wami.

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, ze warto walczyć! :***

    OdpowiedzUsuń
  3. Carpe co z Tobą? Jak się czujesz?

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger