9/22/2015 03:55:00 PM

( 554 ) droga


 Kiedy nie mieliśmy jeszcze dzieci, mówiono do nas...
- wychodzi Wam bo nie macie dzieci.
Kiedy nosiłam Bliźniaki w brzuszku słyszałam 
- poczekaj nie będziesz pomagać, piec, gotować, pracować...
Mało kto doceniał naszą ciężką pracę nad lepszym jutrem, 
mało kto brał na poważnie naszą walkę.
 Twierdzono, 
że Nam przychodziło bez problematycznie,
 bez cierpienia i bólu. 
Przerobiłam niejeden upadek,
 rozbity nos, rozczarowanie, ból, cierpienie i strach.
 Marzenia podnosiły mnie na nogi
 bo chęć domu, miłości 
było silniejsze niż wszystkie upadki świata.
Nie wiedziałam co to znaczy spotkać się często ze znajomymi , 
nałożyć maskę na twarz, 
Przeczytać książkę kiedy się chce .
Walczyłam dla innych,
Walczyłam dla nas. 
Lubię gdy innym idzie dobrze,
 gdy są zdrowi, zadowoleni, szczęśliwi.
Motywuje mnie ich potencjał pójścia do przodu.
Cieszy mnie ich wygrana, kiedy uczciwie na to pracowali.
Jednak wielu nie ma potrzeby radowania się szczęściem innych.
Potrafią wywróć wszystko do góry nogami.
By dokuczyć, zbezcześcić, zniszczyć.
Dlaczego
 kiedy człowiek chce być sobą - dostaje w ryj.
 Smutne 
Prawdziwe
Ludzkie 
I pewno wielu z Was nie obce.
Wierzyć mi tu w siebie
Wiele w naszych rękach 
bo tylko od nas zależy 
jak nasze sumienie będzie wyglądało.


9 komentarzy:

  1. Chyba masz słabych znajomych tam czy siam
    świat jest pełen zazdrośników
    ale musisz zrozumieć, jak się patrzy na te wasze dwa skarby to nawet wielomatki ponoszą emocje zazdrości;)
    to żart, po prostu wiesz, chcę Cię usmiechnąć, zycząc wszystkim wokół wszystkiego najlepszego:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rybenko, mam za silną osobowość z podkładem nie lizania dupy innym. A rację to Ty masz :) ,,życzymy wszystkim wokół wszystkiego najlepszego " :D

      Usuń
  2. Ja jestem przykladem osoby, ktora ma w (_!_) wszystkich zazdrosnikow, podlych i okrutnych ludzi :) Zawsze kibicuje tym, ktorzy maja dobre serca, walcza o swoje szczęście nie majac klapek na oczach. :) Dlatego kibicowalam Tobie a później, jak wiesz, walczylam o swoje szczęście :)

    Przesylamy buziaki, ja i moj Igi :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawsze znajdzie się ktoś kto chce nam szpileczkę wbić, ale nie ma co na takich ludzi zwracać uwagę. Róbmy swoje, cieszmy się tym, że spokojnie możemy popatrzeć na siebie w lustrze:)))
    A jak patrzę na te Twoje cudeńka to pychol mi się śmieje,a te śliczne oczęta ehhh buzioooole dla Was ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie jestem idealna, ale takim podejściem się po prostu brzydzę.

      A i mi serce szybciej bije i moog się rozpływa z miłości do naszych pociech :)

      cmoki smoki

      Usuń
  4. a ja sié nauczylam nie zazdroscic
    bo zazdroscilam Carpe blizniaków i prosze
    :DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nie była zazdrość tylko przygotowanie każdej Twej komórki na następne Cuda i piękne emocje.

      jak ja się WAMI raduje

      buziolki

      Usuń
  5. Wierzę, że każdy ma swoją Drogę do przejścia, a na niej wiele możliwości i wyborów. Każdy powinien wybierać to, co uważa za słuszne, a nie patrzeć (potępiać, zazdrościć) innym. Ale chyba podziwiać Ciebie za wytrwałość mogę??? I uczyć się od Ciebie?
    Pozdrawiam Cię i cmoki smoki dla Cudeniek :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger