1/13/2016 05:32:00 PM

( 581 ) Chwile

W poniedziałek przyjechała na kilka dni moja Mama :) 
Bliźniaki nie widziały Jej ponad pół roku.
Na początku trochę płakały, trochę się wstydziły, 
ale po kilku godzinach
 już
 było tylko 
DOBRZEEE :) 




10 minut spokoju ;) 
I rozkoszowanie się zdobytymi kilkoma chwilami tylko dla siebie :)

A co na śniadanie ??? 

jajka roztrzepuje z mlekiem, przecedzam przez sitko,dodaje do nich zioła i odrobinkę soli,
 
dodaje drobno pokrojone warzywka i szyneczkę

piekę na rozgrzanej wcześniej patelni
roluję 

wylewam następną porcje jajka do zrolowanej pierwszej warstwy, ponownie po wypieczeniu drugiej warstwy roluję zaczynając od końca pierwszej roli. Ten proces rolowania powtarzamy jeśli pozostała jeszcze masa jajeczna. Ja dla Bliźniaków robiłam z 3 jaj  



lekko studzę i kroję na kawałki pasujące do rączek naszych Maluchów






Pozjadali z apetytem :)
Obtarłam im łapki i pyszczki
Myśląc sobie 
CHWILO 
trwaj :)
 

4 komentarze:

  1. Czy te skarby moga byc jeszcze bardziej slodkie??? :)
    :*

    A ja sie dopiero dwa dni temu dowiedzialam wlasnie (z tv - od kucharza - francuza), ze omlety sie wlasnie roluje, a nie sklada.. czlowiek nigdy nie przestaje sie uczyc. :)

    Twoje wygladaja przepysznie. :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z każdą minutą :D

      Kiedyś też składałam

      Tego nauczyłam się od Azjatów :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger