2/18/2016 04:18:00 PM

( 593 )

Nadal mam Anemię.
Wielką Cystę,
która powoduje
 kilkutygodniowe miesiączki. 
Moja Pani Ginekolog
chce spróbować dwu tygodniowej terapii,
która ma dużą szansę na uregulowanie mojego cyklu. 
Trudność w tym, że ja nie mogę brać Estrogenu,
który u mnie może spowodować tromboze a nawet wylew.
Dlatego będziemy pracować z ciałkiem żółtym,
przy którym nie będę musiała wkłuwać sobie heparyny do brzucha. 
Czy pomorze???
To się okaże



A na spacerach
odkryliśmy pierwsze zapachy i okazy Wiosny 



 Długie spacery i zabawy na świeżym powierzy zwalają  Je z nóg.
Ja się wyciszam
a One słodko przysypiają,
 by się zregenerować
by móc dalej odkrywać swój świat.



ps.

dziś przepis na bułki z jabłkami. 


Szybkie i smaczne :)

2 komentarze:

  1. się dziewczyno nalatasz po tych lekarzach
    niech juz Cie wyleczą kochana!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo bym chciała i dlatego walczę o moje zdrowie z całych sił

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger