3/07/2016 10:27:00 PM

( 597 ) Nie i zgoda

Co za poniedziałek. 
Dalej walczę z bólem zęba. 
Wciąż na przeciwbólowych.
Mimo leczenia i otwarcia go całkowicie
 widoczne są tylko małe poprawy. 
Mój doktorek chce jeszcze z tydzień poczekać 
chce o niego powalczyć. 
Zobaczymy czy wcześniej go nie wyrwę bo zwariuję.
 Z tego bólu nic mi nie wychodzi.
Psy swoje
Papugi swoje
Bliźniaki swoje 
Otttt słodkie bestie 
Wykorzystują moją słabą chwilę ;)

Kiry czapka z pierwszego miesiąca Jej życia podkradziona z szuflady skarbów

coś bym przeskrobał...tylko COOOO???

Co się nie da - pasuje ;)

choć trochę co nieco upiekłam
Ragner podjada i odpoczywa a Kira robi następny atak

choć siostro
Bliźniaki także dziś
 przeważnie na NIEEEEEEEEEEEEEEE
Tłuką i kłócą się o wszystko 
Kurcze jak zębicho boli :( 
 Rozdzieliłam Je bo krzyczały, drapały się i tłukły
Postawiłam na środku michę



 UFFFFFFFFF
Pogodzeni :)
Działa :)  


6 komentarzy:

  1. Niesamowite

    pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj jeśli chodzi o ból zęba to też to właśnie przerabiałam, wczoraj w końcu zaczęłam leczenie kanałowe :(
    A dzieciaczki są super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i ja już leczenie kanałowe zaliczyłam...bo nadal jest...otworzyli mi go iiii???? czekamy, może się uda

      za Dzieciaczki Tulam :)

      Usuń
  3. ale duże sa!
    niedługo zaczna gadać
    a potem zapomnisz o pieluchach
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już nawijają swoje pierwsze słowa a nawet krótkie zdania :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger