4/01/2016 09:15:00 AM

( 602 ) Sprawa


Byliśmy w sądzie. 
Sprawa My / Kasa chorych. 
Wszystko trwało ok. godziny.
 Sędzina ostra, ale wyrozumiała dla naszych Bliźniaków. 
Mogły biegać sobie i poznawać salkę, w której byliśmy.
Druga Sędzina skubała pod stołem paznokcie. 
Jakaś znudzona była.
Trzeci Sędzia - milczał i obserwował.
 Adwokatka kasy chorych - bardzo miła, starsza Pani.
 Sędzina tłumaczyła nam, że bardzo chciałaby coś zmienić,
 jednak  paragrafy to paragrafy i Ona nic z tym nie może zrobić. 
Oczywiście My mamy prawo się odwoływać itp.
Była sprawa i po sprawie.
Z góry wiedzieliśmy, że przegrana.
Przecież dla nas nie zostaną zmienione Ustawy i Paragrafy. 
Mimo, że znów musieliśmy przejść przez ból
mimo  świadomości, że szanse są równe zeru
Podjęliśmy wyzwanie 
Bo bardzo ważne w życiu jest działanie.
Nie bierność.
Bez działania nawet największa na świecie
 możliwość, szansa, wiedza, nadzieja
 jest 
 BEZUŻYTECZNA .


***

ps. Mam jakieś problemy z Blogiem. Wejść dużo, ale z komentowaniem coś nie tak. 
Podpowiedzcie proszę co się dzieje??? 
Jeśli znajdziecie troszeczkę czasu to piszcie na pocztę


serdecznie dziękuję


16 komentarzy:

  1. to jest ten problem od dawna
    jak wchodzi się do Ciebie to dziwne rzeczy się dzieja
    mnie od razu pojawia się dziwna strona w jakimś oknie ( reklama), często gęsto nie che się zamknąć, wchodzę bo lubię czytać co u tej waszej rodzinki słychać, ale raz mi wystarcza zdecydowanie
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, problem jest od dawna.
    Rozwiązanie znalazłam następujące, jeśli wchodzę z linka na innym blogu, to trzeba kliknąć prawym klawiszem i wybrać opcję: otwórz w nowym oknie.
    Każda próba wejścia w inny sposób skutkuje otwieraniem się rozmaitych stron z reklamami, czasem jednej, czasem kilku, z których nie można wyjść w żaden sposób. Myślę, że ludzie boją się tych przekierowań i potencjalnej możliwości zawirusowania.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie nic nie pokazuje, antywirus nie odnajduje żadnego problemu. A problem jest.
    Jak uratować bloga????

    OdpowiedzUsuń
  4. Prawdopodobnie któraś aplikacja robi to przekierowanie

    OdpowiedzUsuń
  5. o, jakb lepiej
    tylko komentarze dziwnie sie wpisuje :p

    OdpowiedzUsuń
  6. nie ma tzw.drzewka, które pozwala na dyskusję między komentującymi, jest za to uciążliwa weryfikacja

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klarka??? jakiego drzewka??? jaka weryfikacja??? Pomocy...informatyk już poszedł do domu. Tyle lat na dzieciach się koncentrowałam, trochę informatycznie przegapiłam

      Usuń
  7. Ja np wchodzę tylko z komórki :( Jak chce z komputera to zaraz mi antywir krzyczy i baaa! Mąż nawet, że mu internet zwalnia do tempa modemowego. U mnie ciagle pokazuje problem w pływających, migajacych obrazkach i reklamach :(

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie z komentarzami spoko, tylko faktycznie te reklamy, jakieś dziwne strony się otwierają, ale zamykam je od razu

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale teraz też tak macie???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już jest drzewko :)

      Usuń
    2. i żadne strony z reklamami nie otwierają się
      informatyk naprawił wszystko :)
      teraz od komentarzy się nie opędzisz! ;))

      Usuń
    3. Ooooo, trochę za wcześnie pochwaliłam :(
      Jednak po tradycyjnym (lewym klawiszem myszki) wejściu na stronę, jednak otworzyły się obok zakłady bookmacherskie
      ale udało się je szybko zamknąć
      coś jeszcze trzeba poprawić

      Usuń
    4. Po odwiedzeniu Twojego bloga w historii pozostają wpisy: np. Redirection to promotion
      Register itp

      Usuń
  10. Witam, czytam Was od dawna, ale na stacjonarnym komputerze zawsze miałam sygnał o zagrożeniu wirusami:( Pozdrawiam serdecznie Daisy

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger