11/12/2016 06:02:00 PM

( 670 ) Migawka


Czekam na wejście do lekarza. 
Bliźniaki bawią się zabawkami w kąciku Malucha :) 
Siedzę z Nimi na dywanie i czuję starszą panią, która nam się przygląda.
 Dostrzegam Jej emocje.
Jej Twarz smutnieje 
Spoglądam na Nią
zaczepiając uśmiechem :) 
- Bliźniaki ??? pyta
-Tak, to nasza cudowna parka.
Jej oczy wypełniły się uśmiechem.
- Ja też byłam Bliźniakiem, moja siostra zmarła. 
Kiedy żyła czułam Jej ból i radość.
Wie Pani, to piękne być Bliźniakiem,
 kiedy się tego Bliźniaka jeszcze ma przy sobie.
Słuchałam Jej wspomnień
uświadamiając sobie, że nasze Bliźniaki 
prawdopodobnie będą ostatnimi Naszymi dziećmi.
Dreszcze, smutek, tęsknota, wspomnienia i 
ogromna wdzięczność przeszyła moje skronie.
W Sercu Miłość.
Życie zaw­sze wychodzi nam na prze­ciw z zap­rosze­niem:
 "Chodźcie, zo­baczy­cie jak cu­dow­nie jest żyć."
 A co my ro­bimy?
Co­famy się i ro­bimy mu zdjęcie.

 

4 komentarze:

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger