11/03/2016 10:46:00 PM

( 669 ) Kiedy człowiek nosi głowę w chmurach


Kiedy Matka nosi głowę w chmurach
Bliźniaki wpadają z inwazją 
przeprowadzając małe tornado.
Śmiech i huk uderzania i spadania   
wyrwał mnie od moich myśli.
Dwa kosze jabłek zasypane kilogramami mąki, cukru 
i sody spożywczej.
Następne jabłka lądowały z hukiem w zlewie i pułkach spiżarni. 
Odkryłam je też w garnkach, kawie i butach.


Kiedy zaczęli dobierać się do maszyn Mężusia
Musiałam przerwać
ich wspaniałą zabawę ;)   


Co to był za krzyk,
oj mama, mama ;)



 A na dokładkę przy kolacji ;)
 




Jutro ok 10 godziny mam bardzo ważny dla Nas termin. 
Proszę Was o ciepłe, pozytywne myśli i moce


5 komentarzy:

  1. Jestem z mocami już od dzisiaj:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Moce, moce wysylam w Waszym kierunku. Obudzilam sie dzis w srodku nocy i od razu o Was pomyslalam. :) Niech sie dobrze dzieje. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz te mooooooc, masz te mooooc. Kciuki trzymam cala nooooc.

    P.S. 48 godzin szukalam pilota do tv. Poddalam sie juz nawet. Ale jest!!! Byl w bucie. Szukalam w tej parze. Tylko w lewym a byl w prawym :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger