10/31/2016 08:40:00 PM

( 668 ) Drugi roczek Kira und Ragner🎂



Bliźniaki już śpią zmęczone po tylu emocjach.
Wcinam resztki z torta. 
Słodka, przyjemna masa popijana kawą.
Przychylam moje wspomnienia, które są tak bliskie sercu.  
Wszystko odbyło się bez komplikacji. 
Najpierw urodził się Ragner, a minutkę po Nim Kira. 




 Ile Miłości wtedy dostałam.
która w nieskończoność rośnie
 i nas
 jako Rodzinę wzmacnia. 
Nauczyłam się jeszcze bardziej kochać
 Nauczyłam sie wybaczać.
 






Nasze słodkie dzieciaczki, tak bardzo Was kochamy.
 To jest tak wspaniałe, że jesteście na tym świecie.
 Dziękujemy Wam za radość i niepowtarzalnie piękne chwile. 
   Jesteśmy i będziemy zawsze przy Was. 
Jesteśmy dla Was.
Bo tego dnia kiedy poczuliśmy Wasze istnienie.
Roześmiały się nasze serca
Rozświetlił się nasz świat. 


Happy Birthday :) 


12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Skarbeńki :**

    OdpowiedzUsuń
  2. 🎂🎂🎂🎂🎂
    Ach te kucyki 💝
    Niech zdrowo rosną 🎆

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba chyba trochę włosicha podciąć

      Dziękujemy :)

      Usuń
  3. Bliźniakom życzę zdrowia i ciekawości świata aż do późnej starości:)
    Dla Rodziców gratulacje, jesteście przykładem, że warto walczyć, warto być cierpliwy i nie tracić nadziei!

    OdpowiedzUsuń
  4. niech ciągle to się dzieje
    niech ciągle to trwa:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ragner i Kira - wszystkiego najelpszego, kochane blizniaki! Nie dorastajcie za szybko. :)
    Jej, to juz dwa lata! Jak ten czas pedzi! :)
    Pamietam, jak zaciskalam kciuki, zeby jeszcze tydzien, jeszcze dwa blizniaki zostaly w brzuszku. Zeby jeszcze poczekaly. Tak jakby to wczoraj bylo..

    Wiele mam w sercu przykladow takich cudow jak Twoje blizniaki, ale w konsekwencji, w wierze, milosci i nadziei, Carpe, jestes i pozostaniesz dla mnie przykladem. :)

    A tort wyglada przepysznie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tort własnymi rekami wyklepałam :)

      Dziękuję Kas za wiarę w nasze Szczęście :)

      Buziamy :)

      Usuń
  6. Blizniaki Kochane badzcie zawsze szczesliwe i dajcie swoim cudownym Rodzicom mnostwo radosci.
    Sciskam Was:*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger