10/14/2019 11:09:00 PM

czasem to wszystko na raz


Dzień dobiega końca 
a ja nie potrafię się wyciszyć
 by wpaść w objęcia snu.
W pracy nerwówka i harówka.
W domu wszędzie od szlifowania kurz. 
Sąsiadka wysokie ciśnienie
przyszła zrozpaczona po pomoc.
Mężuś przemęczony
Bo walczy z remontem naszego domu.
Kira przed snem
dostała 39 gorączki
 to już czopek 
musiał iść w ruch. 
Oby noc była spokojna.
Oby me dziewczę zdrowiutkie się obudziło.
Oby Ragner nie zaraził się i nie gorączkował. 
Oby mężuś już tak nie musiał tyrać.
Oby mojej podopiecznej 
 światełko nadziei się zaświeciło.
Przyciśnijcie piąsteczki
podajcie swe Moce.
A kurz w całym domu to ja
wiecie 
hmmmmm
pi- - - - le



6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. dobrze mi z Twymi myślami

      nocka nie przespana,następna też się szykuje
      buziam

      Usuń
  2. Jednoczę się we wszystkim a zwłaszcza w tym p...

    Moce!
    I mam nadzieję, że już jest lepiej!

    OdpowiedzUsuń
  3. i jak się czuje mała? pozdrawiam Was sedecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W dzień dobrze, od 19 i teraz walczymy z gorączką 39,4

      Buziam Ewuniu

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger