12/06/2019 03:42:00 AM

Tak zaczełam dzień


Prawie 4 rano
Śiedzę przed kominkiem
Z kubkiem ciepłej herbaty. 
Za oknem w ogrodzie 
Dmucha mocno wiatr
Kołysząc swą siłą
 ubraną w lampki
Choinką.


Czekam na pralkę
bo Synek zwymiotował.
Posprzątałam, wyjaśniłam,
Przytuliłam.
Biedaczek
Pewnie kolację za szybko zjadł. 
Takie chwile nie jedna
z Was przechodziła.
Utulając kogoś do snu
Pełna zmęczenia 
Pełna  wdzięczności
 za to Życie.
Za te momenty
Codzienności.


6 grudnia to wyjątkowy 
dla mnie dzień.
Widziałam schowany
DLA mnie tort
I kwiaty.
Duży dzieciak ze mnie.
Prawda?
Będziemy razem świętować
Moja Rodzina,
Moi przyjaciele
A Wy???











12 komentarzy:

  1. Wszystkiego najlepszego Carpe

    Annka

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja po raz pierwszy będę świętować w cerkwi z nową rodziną.
    Samych ciepłych, dobrych chwil Wam życzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świętuj kochana i czerp miłość z chwili ile sìę tylko da.
      Buziam i dziękuję❤

      Usuń
  3. Wszystkiego najlepszego! Żebyś zawsze była szczęśliwa! 🌻⚘🏵💮🌷🌺🌼🌸🥀🌹💐🎂

    OdpowiedzUsuń
  4. Jesteś z kosmosu
    Ja piorąc zabrudzoną pościel w środku nocy płakałam że zmęczenia
    Buziaki!!!
    Najlepszości
    I miłości!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozdrawiam serdecznie i ogromy serdecznosci urodzinowych przesylam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Martuniu bardzo miło na sercu
      Buziam i dziękuję 😍

      Usuń
  6. mam nadzieję,ze z małym wszystko ok..jesteś wspaniałą matką,Carpe
    buziaki i dużo,dużo serdeczności

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ewuniu wszystko ok. DZIĘKUJĘ za słowa radujące serce.
      Buziam😘

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger