11/29/2019 09:10:00 PM

Gwiazdy




-Mamo, gdy będę dorosły
 to wybuduję rakietę
 i 
polecę na księżyc.
Wezmę Kirę
 i 
pokażę Jej gwiazdy.
Wtedy razem poszukamy
takiej Spadającej 
By spełniła życzenia.
Mamo polecisz z Nami?   
- jeśli mnie zabierzesz
 to bardzo chętnie.
-Tak zabiorę i Tatę i Babcię
Dziadka Yawarę, papugi i rybki.
TO dobra idea?
- Tak synku bardzo dobra.


Jutro pogrzeb Małgosi.
Proszę kto może
 niech spojrzy na moment w niebo
Niech dotknie chwili sercem
Kochając i
mając marzenia
 Jak Nasze Bliźniaki.


Jutro pogrzeb Gosi
Trudny czas dla Jej bliskich.
Jednak, któregoś dnia
Obudzi ich słońce
Będą tęsknić
Będą wspominać.
Będą żyć
I tak naturalnie kochać.




4 komentarze:

  1. Wzruszył nie Twoj synek.
    Nie potrafię pisać, gdy w tle jest smierć......

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bliźniaki, zresztą wszystkie dzieci są cudne. Trzeba tylko chcieć sìę w nie wsłuchać.

      Żyrafko kochana nie trzeba Nic pisać o śmierci. U mnie to Co innego. Dla mnie TO takie Moje osobiste pożegnanie.
      Buziam

      Usuń
  2. Carpe
    ♥️♥️♥️

    I bardzo mi miło, że synek chce wziąć też rybki;))

    Świat, który się zatrzymał, w końcu ruszy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wkręcił Ciebie w jego świat.
      I to jest dziecięce dobro właśnie 😁❤

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger