4/12/2020 01:07:00 PM

 z każdej strony


W chwilach świąt
 nasuwają się refleksje 
i przemyślenia.
Zaduma
A czasem 
transformacja wewnętrzna.   
Po to by odnaleść 
wewnęzrzny spokuj.
Te święta wielkanocne 
są trudne dla wielu osób.   
Nie można ich
  spędzić w gronie wszystkich bliskich.
Nie można pojechać na urloup
Czy na pogawędke do przyjaciół.
Smutne i przytłaczające to.
Na szczęście 
Osobiście nie znam nikogo,      
Kto choruje,chorował na Covid19. 
Jestem za to bardzo wdzięczna.
Ja nam wszystkim życzę,
 abyśmy doceniali
 i pielęgnowali
 to zmartwychwstanie nasze,
 które dokonuje się
  każdego dnia, 
aby spokój ducha trwał 
w sercach i głowach
z miłością otaczającą nas
 z każdej strony. ❤️


6 komentarzy:

  1. Zdrowia,zdrowia Carpe
    Bliźniaki cudne��

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękujemy Anonimie i w Twoją stronę tylko ciepłe myśli.😊

      Usuń
  2. W pierwszym momencie pomyślałam że macie w koszyczku pomidory 🤣🤣

    Śliczne życzenia od serca.
    Przytulam i ślę serdeczne myśli.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tulam kochana, a pomidory rozśmieszyły mnie do łez

      Usuń
  3. Hahaha�� dobre z tymi pomidorami.Już w moim dzieciństwie farbowaliśmy tylko łupinkami cebuli. Tę tradycję przekazuję dalej.
    Buziam Rybko

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zawsze tak robię!
      Ale chyba mniej daje tej cebuli
      no i to zawsze kwestia zdjęcia

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger