3/08/2020 04:58:00 AM

Dotknąć gdy najbardziej boli


 Życie, a w nim Miłość, Strach,Walka,Wiara, Nadzieja I te chwile, które decydują o twym być albo nie być. Ludzie, którzy pojawiają się czasem na teraz, czasem na dłużej. 
Czasem na całe życie.
 Kilka lat temu odnalazła mnie nasza Lamia. Dodatkowe Słońce odkryte między naszymi e-mailami skrzyżowało nasze drogi.
  Pomieszał się ból ze strachem, wiarą i nadzieją.
Walka W naszych sercach 
 zrozumienie i tęsknota.
  Walka  w imię miłości do poczętego życia. Miłość daje pozytywnego kopa i nie pozwala na poddanie się. 
 Bo przecież O tym dokąd dotrze się w życiu decyduje nie tylko to gdzie zaczniesz
 tylko czy zaczniesz. 
 Trzymałyśmy siebie za rękę.
By Nasze jeszcze nienarodzone wtedy maleństwa mogły mieć  szanse na życie, 
 w którym mogły by zobaczyć piękno, poczuć miłość, odczuć zapach kwiatów, pól i łąk. Usłyszeć świergot ptaków wybrać poprzez własne doświadczenia drogę życia, z którego każda z nas będzie dumna i szczęśliwa. 
 Życie, które jest tak kruche a zarazem tak drogocenne, które oplecione jest rękoma przypadków, rozstrzygnięć i decyzji. 
 To one zaważają na całokształcie, to one są jak wygrana lub przegrana.
 Między tymi wszystkimi wyrokami i możliwościami, istnieje jedno 
 Miłość nowego życia,
  którego czujemy w sobie.
Gdyż miłość powiązana wiarą i nadzieją pokonuje tak wiele. 
 I tak kochani czasem wszystko się krzyżuje tylko na chwile.
  Czasem popychane ręką przeznaczenia wytyczonego przez los 
porusza się miedzy duszami  
dając nam szanse na szczęście.
  Kilka lat temu wysłałyśmy sobie kciuki, 
mój dla Lamii - bo wierzyłam 
 Lamii dla mnie - bo nigdy nie przestała wierzyć.
Dziś obie jesteśmy Mamami.
 Odczuwamy, uczymy sìę innych Nas 
i to co w Nas.
Mimo, że kontakt z Lamią nie jest codzienny.
Staram się zachować wdzięczność.  
Widząc Moje Bliźniaki
Uśmiecham sìę często do Niej 
i tych kilka przysłanych momentów
 z Jej Życia.
Jestem wdzięczna 
Bo  Lamia dotknęła mego serca
Gdy w mej walce było mi najtrudniej.
   

4 komentarze:

  1. Och!!!
    Ale się Wzruszyłam!!!
    Mam z Lamią kontakt codzienny
    Pamiętam waszą walkę i wszystko. Wasze dzieci są moimi!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudna Ty nasza
      I ja sìę mocno Twymi słowami wzruszyłam.

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger