2/21/2020 12:52:00 PM

Miłość


Trochę ze mną lepiej.
Płuca nareszcie wolne.
Oskrzela jeszcze trochę
 potrzebują wsparcia.
Wszyscy o mnie dbają.
TO takie do zdrowienia potrzebne.



Uwielbiam tłusty czwartek.
Już jako dzieciak 
Rozkoszowałam sìę 
Wypiekami.
Wczoraj starczyło mi 
tylko siły 
na mini włoskie wysmarzanie.
Choć nie Moje tradycyjne
Mimo wszystko 
 bardzo dobre.

Tyle sìę w okół dzieje
Dobro miesza sìę ze złym
Radość z bólem.
Moja Przyjaciółka 
Po stracie syna   
Bardzo cierpi.
Jestem DLA nie
Uważajac na znaki. 


Kiedyś przeczytałam.
,,Bóg wyznaczył na świecie 
dla każdego z nas szlak, 
którym musimy podążać. 
Wystarczy odczytać tylko
 co zapisał dla Ciebie..."


W pewnych momentach życia 
Takie mądrości 
Trudne są do zrealizowania, 
Kiedy serce wyrywa z bólu. 
Mojej przyjaciółce wysyłam energię 
 by odnalazła spokuj 
i cel Życia z  Szymkiem
 i Jej blisimi 
NADAL w miłości, 
nadzieji, zdrowiu 
i wewnętrznego ukojenia. 



4 komentarze:

  1. Carpe zdrowia.
    Trudny czas gdy dziecko umiera przed rodzicem.
    Bliźnięta cudna

    OdpowiedzUsuń
  2. Dla mnie Bóg nie każe nam odczytywać jakieś znaki. Jeżeli w niego wierzysz to aceptujesz to co Ci daje... Czasem z ogromnym bólem.

    To że Ty kochana jesteś jakaś jesteś i dla tylu ludzi jesteś wsparciem to to jest dowód na istnienie Pana Boga...

    OdpowiedzUsuń
  3. Tulam Rybeńko.
    Siła Miłości w Twym sercu.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger