8/10/2020 04:30:00 AM

Procedura wdzięczności

Dni mijają Mi jak zbicza.
Jeszcze tydzień i Bliźniaki 
znów pujdą do przedszkola.
Koniec wakacji???
Tego nie chce jeszcze moje serce.
Bo kiedy pracuję
mam uczucie,
że powinnam być w domu.
By więcej dla Nich być 
więcej je przytulać
więcej im ze świata pokazywać.
Wieczorem chcę jeszcze 
z Nimi tyle zrobić.
Niestety
zmęczona
 robię to co najważniejsze
a nie zawsze to co 
najpiękniejsze.
Bliźniaki domagają się
wiedzy,prztulania,
wspólnego odkrywania.
Kiedy tak mną szarpie
tam w środku
przypominam sobie 
kilka miłych chwil
z minionego dnia.

Taka procedura wdzięczności
głęboko w moim sercu.
przepełnia
 miłością, dumą, szczęściem.
Przegania moje zasmucenie
dodając sił i pewności,
 że tak jest dobrze,
że jesteśmy 
w 100 procentach
 dobrymi,
kochającymi Rodzicami.
Napewno kazdy z nas 
miewał, miewa takie chwile.
Ludzkie, matczyne,rodzicielskie.
Zamiast się zasmucać
pielęgnujmy wartości
 i
 dobre wspomnienia. 

 
Nie jesteśmy maszynami.
Mamy prawo do uczuć i odczuć.
Bądzmy ciepłem,schronieniem,
pozytywną zmianą.
A co najważniejsze
Miłością
 dla naszych
dzieci.


1 komentarz:

  1. Chyba tylko dobrzy rodzice zastanawiają się nad tym, czy są wystarczająco dobrzy. Ile ja razy żałowałam swojego postępowania wobec dzieci...

    Ale one jakoś fakt radę;)
    A wasze to już nie mają szans na to, żeby były źle wychowane czy czuły za małą troskę:))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger