3/04/2021 07:34:00 PM

Nicol


Trochę mnie przydusił smutek.
W pracy z naszych podopiecznych 
Zginęła dziewczyna.
Chciała sobie dorobić
Pomóc chorej mamie.
Przejechał Ją traktorzysta
Ratowano Ją
Za mocno uszkodzone ciało.
Umarła pod przyczepą.
To była niedziela
Piękny słoneczny dzień.
Wyrwana z życia.
Wśród śpiewu ptaków
Promieni słońca. 
Odeszła.

Nicol
 

Dziewczyna, 
która jeszcze tak niedawno 
ściskała moją dłoń

A teraz moje Serce.
 
Śpij spokojnie 
Mam nadzieję,
że bez bólu 
Odnajdziesz spokuj ducha


 

7 komentarzy:

  1. Bardzo mi przykro. Przytulam Cię mocno ♥️

    OdpowiedzUsuń
  2. Serce pęka. Tym bardziej że śmierć taka. Niepotrzebna...

    OdpowiedzUsuń
  3. Przytulam mocno, Bardzo mi przykro :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10 pogrzeb. Smutno i to jak

      Dziękuję Martin, i ja tulam.

      Usuń
    2. Marta, miało być komórka przektęciła mi na Martin🙈🙈🙈

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger