7/23/2013 11:22:00 PM

( 305 ) Głowa pełna od tych myśli

z f. b.
Dziś przyszły trzy odpowiedzi na moje zapytanie.
Siedzę i dumam w takt kropel spadającego deszczu.

1) Z Rosji dostałam takie o to info.

----- Weitergeleitete Message -----
Von: Diana Furshteyn <diana.furshteyn@clinic.avapeter.com>
An: 'ben.le@onet.eu>
Gesendet: 11:47 Dienstag, 23.Juli 2013
Betreff: AVA-Peter Klinik


  Tłumaczę :

Dziękujemy za zainteresowanie kliniką AVA-Peter.
Mamy przyjemność zaoferować leczenia niepłodności! 

Naszym zdaniem , proponujemy indywidualną poradę, która pomoże jak najlepiej wybrać odpowiednią metodę leczenia. W związku z tym, chciałabym zaprosić Państwa do naszej kliniki. Pierwsza konsultacja u nas kosztuje 120 EUR, a do tego trzeba poświęcić tylko jeden dzień w Petersburgu
Czy zaoferować Pani możliwość potencjalnych terminów spotkania?


W razie jakichkolwiek pytań jesteśmy do dyspozycji!


2 ) Drugie dzisiejsze info przyszło z Pragi.  Wczoraj dostałam tabelę z kosztami, dziś po mojej prośbie wyrażenia zdania na temat moich szans uzyskałam o to takie informacje


----- Weitergeleitete Message -----
Von: info <info@fertility-ivf.eu>
An:be.le@onet.eu>
Gesendet: 16:59 Dienstag, 23.Juli 2013
Betreff: Europe IVF/Prag/Info

Tłumaczę :


Droga Pani 

Dziękujemy za e-mail z wynikami.
U Pani prawdopodobnie  polecane zostanie IVF z
komórką jajową dawcy.  

Nadal potrzebujemy:
- Formularz kontaktowy 

- profile hormonów o wartości AMH 
- Kopie badania nasienia

Konsultacja w Pradze możliwa od 5. 8
Pozdrowienia z Pragi
Marcela Březinova

IVF asystent

Europa IVF


3) Info od Profesora z Heidelberg 

Tłumaczę:

 
Szanowna Pani, Stymulacja , o ile widzę, przeszła bez większych problemów.

Po 3 lub więcej nieudanych transferach trzeba się martwić o zagnieżdżenie implantacji . Proponuję np. wykonanie  histeroskopii (jeśli jeszcze tego nie wykonano) i szczegółowa diagnoza tzw. RIF diagnostyczne (repated awaria implantacji), która określić może dlaczego zarodek jest odrzucany.Również jednym z przykładów jest badanie autoimmunologiczne chorób lub zaburzeń krzepnięcia. Warto również zastanowić się, czy nie po raz kolejny zaobserwować  zarodek w formie blastocyst poprzez Embryoscope. Ale najpierw diagnoza RIF. Pozdrawiam T. Strowitzki


I tak dochodzę do pierwszych wniosków.

1)  Abym wyjechała na leczenie do Rosji, powinnam dostać dokładny plan leczenia, oraz określenie dlaczego uważają specjaliści, że ich metoda ma większe szanse na to, byśmy mogli zostać biologicznymi rodzicami.
Dalej chcę być z nimi w kontakcie.

2 ) Do przyjęcia komóreczki jajowej innej kobiety nie jestem jeszcze przygotowana. Nie odrzucam tej metody i nie potępiam. Niestety - ta opcja ( na dzień dzisiejszy ) jest dla mnie nie  wskazana.
Kontakt utrzymywać będę. 

3) Po ostatnim poronieniu doszłam do tych samych myśli, że problem może leżeć w zagnieżdżeniu.
Histeroskopii jak i  badania RIF jeszcze nie miałam.
Badanie autoimmunologiczne chorób, zaburzeń krzepnięcia - wykonane miałam. 
Mimo wszystko skontaktuję się z moją Profesorką od genetyki i postaram się o szczególniejszy opis moich wcześniejszych badań .
Jutro dzwonię do kliniki w Heidelberg by umówić się na wizytę. 
O nocleg nie muszę się martwić. Mama naszej podopiecznej Martynki K. - przyjmie mnie pod swoje domowe wrota.

Głowa pełna od tych myśli, a jeszcze wiele innych klinik ma mi odpowiedzieć na moje zapytania.

Dobranoc kochani

 Śpijcie i śnijcie pięknem Waszych serc.

9 komentarzy:

  1. Dobrze,że odpisują i dają jakąkolwiek szansę.Zrób jak najszybciej te badania,może rzeczywiście problem tkwi w zagnieżdżeniu.Może wcale nie będziesz musiała jechać aż do Rosji. Ściskam cię mocno i czekam na dalsze info :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Termin zrobiony na 31.7.13

      Serduszkiem przytulam :)

      Usuń
  2. Oczywiście czekam na DOBRE wieści ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli tylko będą nawet SMS do Ciebie wyślę :)

      buziak

      Usuń
  3. Opcja trzecia najbardziej mnie przekonuje.
    Właśnie to miałam na myśli także ostatnio kiedy się nie udało.
    Co do opcji drugiej, no cóż, myślę, że to mija się z celem. Nie lepiej poszukać kobiety, która ewentualnie posłuży za surogatkę Waszym komórką? W każdym razie wydaje mi się to lepsze niż komórka jajowa od dawcy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana, najpierw wybieram ta trzecia opcje bo jest bliska moim jak i również Twoim odczuciom.
      Jeśli chodzi o panią Surogatkę chętnie bym skorzystała z tej pomocy. Niestety :( koszty przekraczają nasze możliwości.
      Cena wynosi od 36 000 - 56 000 Euro. Koszmar, takiej sumy nie jesteśmy w stanie zdobyć.

      przytulam do serduszka

      Usuń
  4. A może Twój dzieciaczek już jest na świecie. Jak nie z brzuszka, to z serduszka. Nie myślisz o takim rozwiązaniu? Pozdrawiam. Meg

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Meg, oczywiście, że takie przemyślenia mieliśmy. Jednak dopóki mamy choć maleńka szanse na nasze biologiczne maleństwo - chcemy o nie walczyć.
      Tym bardziej małżonkom powyżej 40-ki oferują możliwość funkcji rodziny zastępczej. Z adopcja w naszym przypadku będzie bardzo ciężko.

      przytulam

      Usuń
  5. Podziwiam Cię,za to że ciągle czerpiesz siłę,do dlaszego starania.

    zagubiona

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger