7/20/2013 09:38:00 AM

( 303 ) Drogowskaz




Otwieram nowy dodatkowy dział mojego bloga pod tytułem  ,,Drogowskaz" . Umieszczać tam będę metody, możliwości leczenia i terapii niepłodności lub pomocy w staraniu zostania rodzicami. Opiszę moje własne doświadczenia i metody co wypróbowałam, oraz będę przedstawiała te informacje, które zaoferują mi specjaliści z rożnych stron świata. Oczywiście wasze informacje, zmagania czy idee są tutaj serdecznie witane. Może to co mi nie pomogło, innym właśnie pomocne będzie. Tak jak już wcześniej pisałam jestem na etapie szukania ulepszenia mojej drogi do bycia mamą. Nikt nie ma prawa zamknąć marzeń, czy podać terminu ile żyć dana osoba będzie czy, że nie należy starać się o lepsze jutro bo czasu już nie ma. Wiem, że w życiu wszystko ma głęboki sens. Moje wnętrze nie chce zaprzestać szukania możliwości bycia biologiczną mamą. Choć czasem mój rozum podpowiada mi, bym zaprzestała tych wszystkich prób, gdyż i tak nic z tego nie wyjdzie- idę dalej. Dlaczego??? 
Hmmm... 
Czasem jest trudno, ale moja intuicja, moje wnętrze, moje serce - mnie nigdy nie złamało. Każdy człowiek ma w sobie moc, o którą należy zadbać. Jest tyle możliwości i szans na dobre życie. Moją szansą na szczęście zostanie mamą jest przytulenie, ucałowanie, dbanie o nasz skarb świata. Warto dążyć do szczęścia. Kiedy nam nie wyjdzie, kiedy nigdy nie zdarzy się nam trzymać naszego maleństwa w ramionach, wtedy nie będziemy mieliy nic sobie do zarzucenia. Chcę  zrobić wszystko dla naszych nie narodzonych. Taki mam  obowiązek być dla nich do końca.
Wspaniała terapeutka kiedyś mi napisała ,, Do pewnego momentu " daję ryby" a potem mówię" Masz wędkę i zacznij łowić sam" bo przecież wiesz jak."
No dobra. Zaczynam łowić, rzucam się na wodę zwaną szczesciem. 

1 komentarz:

  1. Carpe fajnie, że znów zaczynasz działać. Podoba mi się pomysł ze zbiorem Twoich doświadczeń jak i innych możliwości ( leczenia, czy podreperowania płodności ) w jednym miejscu. Czytam Twojego bloga już od dawna, jednak przyznam, ze mam czasem trudność w odnalezieniu danego postu jak byłaś leczona itp. Czekam na nowości ze świata.

    pozdrawiam

    Karolina

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger