8/19/2013 11:30:00 PM

( 327 ) Info z Kliniki Graviada

 
z f.b.
Karluniu i doszła do mnie odpowiedz na moje zapytanie. Doktorek z Kliniki Twego miasta odpisał :
 
,, ----- Weitergeleitete Message -----
Von: "klaudiusz.cieplinski@gravida.com.pl" <klaudiusz.cieplinski@gravida.com.pl>
An:  <ben.le@onet.eu>
Gesendet: 14:08 Montag, 19.August 2013
Betreff: Re: Prośba zapytanie

Witam ,myślę że warto jeszcze raz spróbować , proszę o tel w czwartek 22.08 ok g. 12.00 - , to porozmawiamy
 
Pozdrawiam Klaudiusz Ciepliński"
 
 I umówieni. Ciekawią mnie propozycje i możliwości pomocy widziane oczami młodych lekarzy.

6 komentarzy:

  1. Fantastycznie, juz sie nie moge doczekac czwartku. Czy moglabym prosic jakiegos maila do Ciebie? Bo jednak częściej sprawdzam pocztę niż blogi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam w czwartek na wieści :) Na pewno bedą dobre :) Trzymam kciuki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aurelio, ciekawość mnie zżera ;) Mam nadzieje, że doktorek może mi pomóc.

      buziaczki :)

      Usuń
  3. Tez trzymam kciuki za czwartek! Powodzenia! :)

    Kasia

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger