8/21/2013 03:14:00 PM

( 328 ) W ten daleki świat


z f.b.

Przyszły dokumenty moich badań i działań tłumaczonych na rosyjski. Po skanuję je, ucałuję i wyślę w ten daleki rosyjski świat. 

**********************************************************************************

W poniedziałek byłam zmuszona pojechać do kliniki. Trzeba było w końcu uregulować rachunek z ostatniego transfer. Pełna klinika ludzi - walczących o swój cud życia. Ech...
Dziwnie smutno zrobiło mi się tam w moim wnętrzu. Nie ma naszych maleństw, jest tylko ta odrobina ich istnienia w naszych sercach.

Kocham Je mimo, że odeszły. 

***********************************************************************************
Jutro  rozmowa z młodym doktorkiem, którego podesłała mi Karolina.
Mam tyle pytań, które znikają w momencie uwiecznienia ich na kartce.

Blokada Panie i Panowie.

7 komentarzy:

  1. Oby tyko mnie nie zawiódł i rzeczowo gadal :)

    Od razu daj proszę znać co i jak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, tak :) od razu dam znać co i jak

      buziak :)

      Usuń
  2. W rozmowie poradzisz sobie swietnie i zadasz wszystkie pytania jestem pewna!:****

    OdpowiedzUsuń
  3. I co? i jak?

    Nie lubię ciszy :( zazwyczaj nie wróży nic dobrego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie mogę wstawić posta :( na całości admina jakieś reklamy mi się włączyły i nie mogę nic wpisać. Walczę by coś Wam napisać. Przepraszam za zmartwienie...
      Jestem po rozmowie i jest nadzieja :)

      Usuń
  4. Uf, kamień z serca :) To teraz już pełen spokój.

    Ściskam, aż dostaniesz żabich oczek :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger