4/04/2016 06:00:00 AM

( 604 )

Szalony dzień za nami! 



Wyjechaliśmy trochę pomaszerować. 
Udało nam się nawet zrobić małe zakupy na targu tylko dla dziewczynek :) 
Ja z Kirą na rekach
 bo tłok niesamowity. 
Panowie oczekiwali na nas na zewnątrz. 
Musze stwierdzić,że córa uwielbia błyskotki, szmatki jak JA :)
Oj rośnie mi pociecha, rośnie :)







Po takiej gonitwie pełnej przeżyć i zabawy 
przyszedł czas na kąpiel.
 Od którego miesiąca
 zaczęliście kąpać Wasze Maluszki w normalnej wannie? 
Dla mnie to nie było takie proste.
Ale daliśmy radę.
Po wielu trudach, protestach 
zaczęłam eksperymentować.
 Używam koszy na bieliznę takie z dziurkami.
 Nalewam do wanny wodę.
Wstawiam 2 kosze do których wpływa woda.
Sadzam Bliźniaki , wrzucam zabawki i w miarę jest ok.

4 komentarze:

  1. Z jednym nie mieliśmy takiego problemu, ale gdy po roku urodziło się następne to kąpałam osobno. Tak od 10 miesiąca była już wanna, ale zawsze osobno.

    pozdrawiam zwariowana

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też cykora miałam, ale życie zmusiło do wynalazku. teraz jakoś się udaje ;)

      buziamy

      Usuń
  2. My zaczęliśmy w wannie jak wywieźliśmy wanienkę do Szwecji i w Polsce już nie chcieliśmy kupowac, to chyba gdzieś tak około 6-7 miesiąc. Jak ja tęsknię za wanną! Tutaj w Szwecji mamy tylko prysznic i wanienkę dla Kuby. Akcja kąpania wygląda tak że i ja muszę się rozebrac bo wychodzę tak samo mokra jak Kuba chociaż tylko on siedzi w wanience :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...to tak jak Ja. Mokruśka jakbym w wannie z nimi była :)

      cmoki smoki :)

      Usuń

Copyright © 2016 4kleeblatt , Blogger